Diskuse

Dej mi znamení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hrobeček na takovém místě, to musí být krásné. Taky bych jednou chtěla předávat svoji energii stromu. Vůbec, mělo by se pohřbívat jedině ke stromům, ty se pak odvděčí. Měli jsme kosa Pepu, v létě jednoho rána jsem ho našla ležet na zemi. Šel ke broskvoni a já věřím, že broskve budou příští léto skvostné...

1 0
možnosti
ES

Tak nádherně napsáno, Ivi...

1 0
možnosti
Foto

Mám slzy v očích.

Vašek

1 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,24
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš",
...a také Danajka. 
Psát mi můžete na: 
ohlasynablogdanajka@seznam.cz            
Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy