Diskuse

Žába

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když jsem se jednou zhrozila nad nějakou svou fotkou, dcera mě chtěla uklidnit a naopak mě úplně uzemnila: ,,Prosim tě, mami, vždať takhle vypadáš normálně." ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Málokterý člověk, vyfocený z anfasu, je dobrý. Správný profesionální fotograf ví, jak má komu hlavu naklonit - aby na snímku vypadal obstojně. Automatem při fotografování na občankou snímají obličej automaticky, zepředu. Podle toho to tak vypadá. (Jako žába - nebo beleš (vdolek).)... Já si raději fotim selfíčko - vím jak na to. A pokud se foto nevydaří - moje chyba. Pokusím se znovu. ;-)

0 0
možnosti
Foto

tak tahle paní přesně věděla, jak mě naaranžovat, abych vypadala co nejhůř;-(:-)

0 0
možnosti
JS

Klid, stejně je foto na OP ČB, přes obličej klikyháky a lidi tam zkrátka vypadají jako za mřížemi - asi abychom si zvykali :)))

0 0
možnosti
PL

Vzpomínám na otázku úřednice magistrátu, když jsem se fotografoval na občanku: "Je to dobrý?" R^

0 0
možnosti
Foto

Zes neřekla, vyretusovals bych Te dle Tvého prani.:-))

1 0
možnosti
Foto

to jsem měla vědět...:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ivi, nic si z toho nedelej, me si pro zmenu lidi pletou s profesorem:-)

0 0
možnosti
AN

Před lety jsem vypadal jako vrah. Tedy podle manželky.Proplešatělej, hubenej,s knírkem.

Teď je to lepši. Bez vlasů, trochu tlustej, docela pěknej děda. Říká paní.

A potom, že to nejde.:-)

0 0
možnosti
MB

Vítejte v klubu!

Než mi vyfotografovali na úřadě na občanku, žila jsem v domnění, že jsem fotogenická. No, OP ukazuju minimálně, nejspíš policií a ta je mi fuk. Tak foto neřeším. Ale byla jsem si vloni pro nový řidičák a paní za přepážkou při kontrole totožnosti vyjekla: "Ježíš, co jste jim udělala, že vás takhle vyfotili?"

1 0
možnosti
Foto

Chápu, Ivanko, je nás v tom klubu už pěkný počet.:-) Tak příště jako žába a bez kompromisůV

1 0
možnosti
Foto

O novou občanku a pas jsem žádala před několika měsíci. Šla jsem tam na dvakrát, abych na obou dokladech neměla tu samou přiblblou fotku. Podařilo se: na jedné vypadám jako zločinec, na druhé jako mezinárodně hledaný zločinec. Už nevím, na který z nich. Uvedené doklady vytahuji na světlo co nejméně, jedině když opravdu není vyhnutí.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

já na všech jako vrah;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy