Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I ty jedna!;-DNaletěla jsem jako skoro každý!R^

2 0
možnosti
AL

"Miluju je a vím, že i já jsem milovaná. Jsem stará .... ale jsem na světě strašně ráda!"

.

Máme tři. Toho nejstaršího už někdy musím z krátké vycházky zpátky vzít na ruce, už by to nedal. Na staré roky, když se s ním mazlíme, tak začne brblat a stěžovat si, co ho všechno bolí. Váše láska má jednu obrovskou výhodu, vlastní paničku s nádhernýma očima.

Přeji mnoho šťastných společných dnů a váš článek tomu nejstaršímu přečtu, ... určitě pochopí.

AL

3 0
možnosti
Foto

To jsem se v úvodu ale lekla, tak přeji milované ještě hodně lásky a zdraví.:-)

2 0
možnosti
Foto

J12a86n 17A91n79d63r49l39e

21. 8. 2018 0:00

nekdy bych se stejne chtel mit jako ona :-) teda az na ty aktivity popsane hned v perexu :-(

R^V

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Ten začátek mne trochu zmátl...;-D Život psa má podle mne smysl, pokud se nijak fyzicky netrápí, dokáže si užívat alespoň nějakých psí radostí, je milován a je stále ještě schopen svou lásku páníčkům opětovat. Škoda, že nás psi většinou opouští dříve než my je...VR^

3 0
možnosti
Foto

My jim hrob vykopeme, oni nám ne:-)

4 0
možnosti
JL

Psi to maj dobrý. Pobaven. :-)

3 0
možnosti
Foto

Nachytala jste mě a jen mi prolítlo hlavou: No to snad nemyslí vážně!;-D;-D Po pár větách mi došlo, že nepíšete o sobě.;-DR^

To je úctyhodný věk pro fenku. Máme jezevčici, v září jí bude 16, stále se drží. Procházky už jen kraťoučké, schody zvládne tak 2, na oblíbené křeslo ji občas musím vysadit, někdy se jí ještě povede vyskočit. Ale jíst jí chutná a loudí pořád:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdravíme jezevčiciVR^

1 0
možnosti
Foto

8-oUž jsem si myslela, že ty seš tak "stará"!

2 0
možnosti
VN

No vy jste mi dala, já jsem si říkala, kolik té ženské může bejt ??? A pejskovi přeju

ještě hodně postískání a drbání od paničky ...

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,52
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy