Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krasne jsem se pobavil, Ivano. Jo, hajzlik, to je panecku veda;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Je, Honzo, a kdyby to neklaplo s tím posledním modelem, urvala jsem mísu a vyrobila si turecká šlapadla!;-€;-D

2 0
možnosti
JS

Královny nemají nohy, milá dcero.

1 0
možnosti
Foto

Vtipný článek. :-):-):-) Připomnělo mi to obdobný zážitek z oné místnosti. Poté co byly v našem družstevním domě hromadně vyměněny všechny porcelánové trůny, probíhala kolaudace a připomínky závad. To že se při dosednutí lehkém jako vánek mísa zhoupla v základech a nedejbože, aby se člověk na ní mírně zavrtěl (hned měl pocit, že sedí na pouťové atrakci a ne na toaletě) nebylo uznáno jako závada při instalaci. No zřejmě jsme si to způsobili sami neopatrným zacházením! Tak nevím. ;-€

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DTeď jsi mě pobavila! Jeden by nevěřil, jak je to s hajzlíkem složitý.;-)

1 0
možnosti
Foto

Na chatě máme budku se srdíčkem. Vyhovuje mi dokonale, až na ty pavouky, samozřejmě:-)

1 0
možnosti
RE

Ivo a věřte. že jste mohla skončit opravdu u toho prvního. Nezapomeňte, že na blogu nějakým nedopatřením řádí instalatér(bývalý) Ty šrouby od sedátka mají zpravidla takové patky a ty, když se otočí o 180 stupňů, tak sedlo poskočí vpřed a z Habsburka je rázem Viking - s předkusem horním:-)

3 0
možnosti
Foto

Fakt? Takže jsem to krásné vínové zapudila zbytečně?;-(;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 631
  • Celková karma 32,95
  • Průměrná čtenost 2030x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš",
...a také Danajka. 
Psát mi můžete na: 
ohlasynablogdanajka@seznam.cz            
Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy