Diskuse

Hledám chůvu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-D Dobrý! Ale musel to být zahul... Škoda,ze jsi nezjistila příjmení. Delphine Kudlackova by se mi líbila. Ty matky fakt nemaj rozum. :-)8-o Nakonec se to i na Delfinovi odrazilo. Za vše mluví reakce Nandy! Dyk je to holčička!:-)

6 0
možnosti
Foto

Napadla mě Delphine Nováková, ale nějak jsem neměla odvahu se přeptat...;-D Nany spí s plyšovým delfínem, tak má přehled...

1 0
možnosti
Foto

Skoro by mě i lákalo na chvíli být chůvou.;-)

4 0
možnosti
Foto

Kolik byste požadoval?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 31,97
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy