Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Jééé, jak já vám rozumím... Pokud jde o nakupování, taky asi nejsem ženská. Pokud jde o Vaši "oblekovou" story - mám horší. Po Silvestru jsem víkend co víkend vyrážela se synem shánět oblek na maturitní ples ... problém je, že synek má 198 cm a postavu, která tak tak vrhá stín. Měli na něj oblek, to ano -  ve Van Graafu, 7.500,- nejlevnější.  Což jsem zavrhla... Nakonec jsme ulovili, ale bylo to peklo.

1 0
možnosti
Foto

My byli úspěšní v BANDI - 2 díry rovnou na chodník...:-)

0 0
možnosti
JD

A nakolik jste paní Dianová znaly Prahu? ;-)

Protože obejít obchodní domy v pořadí jak máte uvedeno, tedy Máj, pak až Bílou Labuť, pak zpátky do Domu Módy a pak zase na druhou stranu do Kotvy znamená, že jste si trochu zakličkovaly ne? ;-)

3 0
možnosti
Foto

Vyložím: jako první jsme volily Máj. Tam jsme většinou pojednaly vše. Když ne, příští sobotu jsme naklusaly, či spíše najely do Labutě. Byla druhá případná. A pokud se ani zde úspěch nedostavil, přišla na řadu Kotva. Jmenované malé krámky byly mé oblíbené, proto zmíněné. Kdo by si myslel, že jsme zmákly všechny krámy, velké u malé, v jedné šňůře, se mýlí...

1 0
možnosti
  • Počet článků 631
  • Celková karma 32,95
  • Průměrná čtenost 2030x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš",
...a také Danajka. 
Psát mi můžete na: 
ohlasynablogdanajka@seznam.cz            
Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy