Foto

Takřka každá odpověď mladšího syna ohledně školy začínala těmito dvěma slovy: Když vona (rozuměno paní učitelka) si na mě zasedla, to nepochopila, to špatně vysvětlila atd.

Foto

To znám, to jsem zažil, držím palce a přeji pevné nervy.

Vašek

MV

Máme ve familii taky učitele, a proto i já rozpoznám. Jste fakt specifickej druh.

Pobavilo a zdravím.

Foto

Já se ještě rozpláču...dvě učitelky v Mekáču /já vím v Mekáči/.

Zdravím

Foto

Máš ode mě karmu jako vždy. Vtipné jako vždy.

Foto

To je krásná úvaha z učitelského pohledu Škola je nebe a peklo v jednom

IL

I37v75a29n64a 36L88a56n10c29e

27. 2. 2024 22:01

Do třídnice by se měly zapisovat jenom děti, které ve třídě chybějí. Jinak nic jiného.

Foto

Zapisuje se tam všechno a denně. Když párkrát vynecháte, máte o zábavu postaráno...

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy