Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Vůči těmto menšinám nemám sebemenších výhrad. Respektuji je, tak jako respektuji každého slušného člověka.

Přesto mám skromný dotaz:

Zamyslel se někdo z těch, co podporují výchovu dětí stejnopohlavními páry, nad dětmi samotnými? Nad tím, jak to ONY samy vnímají? Nad tím, jak se taková výchova, byť by byla sebeláskyplnější (!), může v konečné fázi odrazit na jejich psychice? Zatím jsem TAKTO zaměřenou diskusi na dané téma nikde ještě neviděl. Stále se totiž omílají práva dospělých (zde stejnopohlavních) párů, zatímco děti, kterých se toto týká nejvíce, jakoby byly jen nějakou věcí, která má naplňovat práva a vůli dospělých.

Pozn. Prosím nezjednodušujte své reakce na již otřepané fráze typu láskyplná vs. rozvrácená rodina. To NENÍ podstatou mých dotazů.

1 0
možnosti
Foto

Ta zmiňovaná puberťačka má "tátu a strejdu", pokud vím, nemá s tím problém, ve škole se o tom normálně baví a nikdo jí nic nenadhazuje ani ona sama to neřeší. Je to běžná třináctka.

0 0
možnosti
MV

Znám osobně pár takových párů s dětma. A je to stejný, jako všude. Milujou svoje děti, a někdy by je "zabili"...

3 0
možnosti
DS

Paráda. Jako člověk, máma, učitelka i kamarádka několika homosexuálních párů říkám, paráda. Hlavně, že je holčička šťastná a milovaná.

3 0
možnosti
Foto

Ať je dlouhá léta šťastná, a Ty, Ivčo, s holkama také!

2 0
možnosti
Foto

Kolik dětí je vychováváno jen mámou. Co se stane, pokud by mělo mámy dvě? Vůbec nic. Daleko většími problémy v klasické rodině je šikana, násilí, děti vychovávané ulicí, a Klokánky dětmi přeplněné. Dva milující tátové pro dítě není žádným nebezpečím. Nebezpečím je pro ně homofobní okolí, které jim to bude předhazovat jako zvrhlost.

9 0
možnosti
JK

J15a98n 87K39a86r43a94s71e39k

13. 9. 2023 23:01

nas pan farar rikal, ze tohle neni v poradku,

2 0
možnosti
Foto

Tak...není to optimální, přirozené, dejme tomu, ale lze V pořádku nejsou nacpané ústavy, děti, které by mohly mít rodinu, byť ne klasickou, ale o nic horší.

1 0
možnosti

Propaganda na tzv. moderní zhůvěřilou dobu. To se k vám paní Dianová nehodí!

4 5
možnosti
Foto

Já s tím kdysi v začátcích měla taky problém, pane Řehůřku. Mezitím jsem poznala několik homo- párů, několik kojeneckých ústavů a děcáků, a přehodnotila jsem. Mám ovšem opačný názor na případ využití náhradní matky obecně, na objednávku, ať už hetero nebo homo zájemci.

2 0
možnosti
RJ

No proč ne. Sice bych měl možná trochu problém až ta holčička začne mít problémy se svými ženskými atributy ale to se dá asi řešit. Dá se to i otočit, proč ne dvě mámy?

1 0
možnosti
Foto

Ano. Rodiče jsou ti, kdo se starají a milují. Mám v okolí model dva + jedna v pubertě a jsou všichni skvostní

0 0
možnosti
Foto

Správně. Proč by ne? Netuším, proč proti tomu Luban Stejskal tak brojí.

1 4
možnosti
Foto

Nevím, kdo brojí, ale je to většina, řekla bych. Co jsem viděla a poznala, děti s tím problémy nemají

0 0
možnosti
Foto

Není to jediný model, kde dvě osoby stejného pohlaví vychovávají dítě. Například matka s babičkou, nad čímž se nikdo nepozastaví. Tak proč ně takhle, důležité je, aby bylo o dítě postaráno co nejlíp.

5 0
možnosti
Foto

přesně to mám na mysli, Honzo

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy