Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nic se nesmí přehánět, Ivanko! A nakonec trocha země pomáhá slepicím trávit. Proč by to mělo být u člověka jinak, že? A pračlověk je také určitě neloupal!

Kdysi hodně dávno jsme byli na praxi v NDR v Roztoku a měli jsme se stravovat v menze. Na talíř nám dali neloupané brambůrky velikosti hrášku. Doprovázející asistent protestoval, a tak nám vyměnili stravenky do menzy za stravenky do hospody. Mělo to cosi do sebe!

1 0
možnosti
Foto

Což o to, Bohoušku, naši papoušci trávili pomocí písku a maličkých kamínků

0 0
možnosti
Foto

Brambory jen loupane, u rajčat přesně naopak

3 0
možnosti

je to tradiční česká věc, všechno loupat. Asi neměli nevolníci kdysi nic lepšího na práci (historické studie ukazují efektivitu práce na robotě nula celá nula). Já když přijedu k rodičům, jsem za mimozemšťana, neloupu. Nemám na to čas ani náladu. Většinou to jídlo vypadá líp, a některá se ani oloupaná nedají udělat. Co takhle okurka nařezaná na harmoniku (je pořád v jednom kuse, ale natáhnete ji na dvojnásobek délky)

1 0
možnosti
Foto

Karmu jsem dal, ale brambory a jabka jedině se šlupkama, proto asi mám na hřbetu číslo 84. Každý ať všechno jí jak chce!

2 0
možnosti
Foto

Jedno Ti na sebe prozradím, Ivi. Jelikož pod šlupkou je opravdu nejvíc vitamínů, a já nechci přicházet o béčko, tak buřty si zásadně neloupám

Ale jinak máš pravdu, je to o chuti a ne o tom, co se má nebo nemá

3 0
možnosti
Foto

Za chvíli jdeme opékat a taky neoloupeme

1 0
možnosti

Skvělé téma!

Karma!

Brambory mám rád pečené se šlupkou!

2 0
možnosti
Foto

Proti gustu žádný dišputát, ale mrkev loupu, okurku a brambory většinou ano rajčata ne (jen do omáček spařím a loupu). Ale brambory pečené v popelu, moje dětská pochoutka vždy se šlupkou. Ale je to hooodně dávno.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Brambory z popela, ňam!

1 0
možnosti
Foto

J79a88n 68Š42i17k

4. 8. 2023 17:37

Někdy šlupky ano, ale většinou pro slepice. Taky potřebují vitamíny Hezký den

3 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy