Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Tak já vám tedy nebudu nalhávat, že ani nebudete vědět, že vám někdo něco dělá s okem respektive v oku. Budete, a pro takové s prominutím "hystery" jako jsem já, to není zase až tak příjemná záležitost. Je cítit tlak a mě osobně se motala hlava a byla jsem ztuhlá hrůzou, že mi - jak jste psala - oči nějak nedopatřením vypíchnou nebo jinak vyřadí z provozu. Měla jsem tendenci s okem uhýbat, ale protože mě pan primář varoval, ať to nedělám, tak jsem se kousla a vyržela. Ale vydržet se to určitě dá, nebolí to, přístroje jsou přesné a už druhý den krásně prozřete. A to za to určitě stojí

1 0
možnosti
Foto

děkuju, moc jste mi pomohla

0 0
možnosti
Foto

Tak šup tam, dobře do dopadne

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, jestli se u Vás jedná o šedý zákal, strach mít nemusíte. Prodělala jsem operaci obou očí, nejprve toho horšího, a pak lepšího - a pohoda. Ani jsem nevěděla že mě operovali - a za týden to bylo v pořádku. Dříve jsem nebe viděla šedomodré a po operaci krásně modré, šmolkové. A také jsem na to lepší oko nepotřebovala mít žádné brýle na dálku. A tak mi to vydrželo přes deset let. Pak se mi bohužel na tom lepším něco stalo se sítnicí - a mám problém. Se čtením, při kreslení mi to nevadí. Čtu a píši, ale na obrazovce si text zvětšuje, text se mi vlní... Když čtu knihu, rozbolí mě hlava. Naštěstí mi to "vlnění" vyrovnává to horší oko, které jsem vždycky kritizovala. Dnes díkybohu za ně. Tož tak. Vám asi vymění oční čočku, ta prý nemá sítnicí nic společného, z toho mít obavu nemusíte. A ta moje sítnice se operovat nedá, prý leda v nejhorším případě (což si samozřejmě nepřeji). A má to souvislost s věkem. Tak mi to pravil můj výborný oční doktor . Hodně štěstí přeji a veselý zbytek prázdnin.

1 0
možnosti
Foto

Já mám šišatou a krabatou rohovku. Díky za návštěvu, Mirko, a přeji též krásné léto!

0 0
možnosti
IL

Držím palce Manžel byl na operaci a nyní auto řídí bez brýlí. Z operace jsem měla já obavy, až mne opravdu jasně uvidí, jestli se nebude chtít rozvést. Nenapadlo ho to, užíval si barevný a nezamlžený svět. Na čtení musí používat brýle, na tuto operaci jim nekývl.

2 0
možnosti
Foto

Já budu mít na čtení taky, ale jinak budu bez... a budu jako rysice!

0 0
možnosti

Není třeba se bát. Operace šedého zákalu dnes sekají jako Baťa cvičky.

1 0
možnosti
Foto

Já mám zákal + jiné...Doufám, že tyhle cvičky se povedou

1 0
možnosti
Foto

Ufff... tvůj strach chápu, o oči se bojím celej život... ale neboj, dobře to dopadne!

1 0
možnosti
Foto

J74a85n 11Š33i54k

1. 7. 2023 6:50

Strach překonáte, nebojte se. Z Vašich blogů je znát, že jste statečná žena. Krásný víkend

1 0
možnosti
Foto

Kéž máte pravdu, Jene

0 0
možnosti
MB

Před x lety zazněl můj tragikomický výkřik - "A jaká písmena setři? Vždyť já nevidím ani Vás"? Levé oko nefunkční - neléčitelný Glaukom. Nutno ulehčit zbylému, operace! A co když? ...

Ráno v kuchyni jsem bádal. Mám strach? Zdůvodnil, nikoliv, to bude obava. Na pokoji FN dobrá společnost, všude samý Žižka. Nejsem blbej, po operaci budu přelepený, dočasně nevidomý. Nakrokoval si tedy pohyb na WC. Bažanta jsem hrdě odmítl. Už to v noci přišlo! Místnost našel, no zase nedomyslel - Kde je vlastně mísa? Umyvadlo jsem zavrhl, tedy babsky, v sedě. Opatrně zpátky, co když nějakého pacoše vybulím z lože?

Napjaté ráno.Již pod obvazem viděl,že vidím! Od té doby? Plné pochopení textu písně "Tmavomodrý svět" - W+V. "Netoliko že je tma, ale nevidím.Vím, že je tu všude tma, já ji nevidím. Vidím jenom to, že nevidím nic,když připustím, že vidím, měl bych vidět víc" ..

Určitě je třeba mít přirozenou, lidskou obavu. Ke strachu ovšem důvod není, .Jakkoliv je člověk omezen, přesto vidí mnohé. Viz blogy ap. Čili, zhruba tak nějak bych to viděl. Přeji dobré pořízení - Natrénujte noční přesun na WC ! ...

2 0
možnosti
Foto

Strach je přirozená věc. Držím palce, určitě to dobře dopadne.

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, toho se neboj, uvidíš že uvidíš jako ostříš

1 0
možnosti
Foto

V to doufám, milý Horste 21.8. po ránu na mě mysli!

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy