Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, žádný strach, až to budete mít za sebou, svět se úplně rozzáří. Vzpomínám, když maminka byla na operaci šedého zákalu, jak si druhý den ráno sejmula obvaz a řekla, ježiši, to je všechno krásně barevné. A její druhá věta byla: támhle je pavučina. Dívala se na vzdálený konec místnosti v rohu u stropu a všichni jsme museli hodně zaostřit, abychom spatřili to, co ona.

4 0
možnosti
Foto

Tak teď s bídou vidím pavouka :-) Ale kamarádka taky říkala, že hned museli gruntovat, všude šmouhy!

0 0
možnosti
Foto

Tak za prvé, na operaci půjdete. Za druhé, operace dopadne dobře. Za třetí budete nadále krásně psát. Teď se mě vytanul na mysli, absolutně nevím proč, Auguste Renoir, blbě viděl, nádherně maloval i když to bylo tak trochu rozostřené. Držím všechny palce i ty na nohou.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Vašku, za podporu!

1 0
možnosti
ES

Něco na uklidnění. Bude to O. K

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že mě nemůžou uspat. Ale já musím být vzhůru a mluvit- no to si něco vyslechnou, já když mám strach, tak mluvím neobyčejně hodně, rychle, a málokdy k věci!

1 0
možnosti
Foto

Tomu strachu naprosto rozumím, ale Ivi, to dáš. Musíš. Strašně držím palce

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo Člověk se má rád, i když si myslí, že se má nerad

1 0
možnosti
Foto

Půjdeš. Taky bych šla, kdyby s mým slepým okem byli schopni něco udělat. Nejsou.

1 0
možnosti
Foto

Půjdu. Ale mám strach, že můj pud sebezáchovy mi šmejkne hlavou, až tam budou kutat, a bude...vlčák.

0 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,29
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš",
...a také Danajka. 
Psát mi můžete na: 
ohlasynablogdanajka@seznam.cz            
Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy