Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuju a též zdravím:-)

0 0
možnosti
MV

sem si rikal...Rene...to nebude chlap! ale vede kure s houbovou nadivkou! to bych vdechnul. fajnovej vecer preju, Ivano

1 0
možnosti
Foto

Též bych vdechla;-DI Tobě, Marku

0 0
možnosti
RE

I to jsem skousnul:-) Kuře táhne!!R^

1 0
možnosti
Foto

Já vím! Jak jde o kuře...Chudák Bessinka!;-D

1 0
možnosti
Foto

R^R^Výborně napsané, závěr skvělý.:-)

1 0
možnosti
Foto

Citlivá otázka, Ivano. Na jedné straně má každý právo jít za voláním svého srdce, na straně druhé opuštění původní partneři to vnímají hůř, než u těch "běžnějších" případů (to mám ze dvou zkušeností ze svého okolí). Nicméně napsala jsi to hezky, takovým odlehčujícím stylemR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Život je někdy hodně složitý...;-);-)

2 0
možnosti
JH

... a proč ne?R^:-)R^

1 0
možnosti
SV

Fakt dobrá pointa, příběh, prostě chválím.

Jinak bisexuálů je v opravdovém životě hodně málo, spíše jsou to lidé, kteří nechtějí sami sobě přiznat odlišné zaměření a snaží se to potlačit..(pro Horsta :-) )

1 0
možnosti
Foto

:-) Pěkné, zdravím Ivano a krásný den :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, i Vám, Bětko:-)

0 0
možnosti
Foto

Celý den si jenom hrají,

chytají se do lasa,

přitom křičí HOP-SA-SA!

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,52
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy