Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem ráda, že se Vám to líbí:-)

0 0
možnosti
Foto

Někdy tě vezmeme s sebou do tramvajky, pobavíš se ještě víc...:-)

1 0
možnosti

Máte úžasné a bystré děti, paní Dianová, a Vy se o ně dokážete stejně tak báječně podělit :-) Děkuji :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky děkujeme, vyřídím:-)

0 0
možnosti
Foto

No jo... Až tu budeme mít ty nešťastné uprchlíky z Afriky, děti si zvyknou...:-/

0 0
možnosti
Foto

Spíš si zvyknu já- chodit pěšky...:-)

0 0
možnosti

Zdravím Vás, bezva čtení. Nebudete mi to paní Dianová věřit, ale s černochy jsem prožil velmi podobnou historku. Tuším, že to bylo v roce 1985. kdy jsme měli doma u rodičů jako každý rok děti sourozenců a já s malým od sestry jel do centra metrem a na eskalátorech před námi dva černoši. Dojud se neotočili bylo vše ok, ale jakmile synovec spatřil i jejich tváře, začal ječet: ujo, ujo, pomoooooc, čerti, su tu čerti... Asi Vám nemusím popisovat jak šíleně trapně mi bylo, byli to zřejmě Kubánci co tu někde dělali a uměli česky a jen se na mě otočili a potutleně se usmívali, nahoře v metru pak čekali a na synovce oba dva s úsměv udělali blll bllll, pro něho to byl tak silný zážitek, že ještě nedávno si na něj sám od sebe vzpomněl  a oba jsme se mu se vzpomínkou chechtali hodně dlouho ;-)

2 0
možnosti
Foto

;-DJeště že měli smysl pro humor...R^

0 0
možnosti
Foto

J40a39n 32A23n90d20r56l67e

14. 12. 2014 12:06

;-DR^V

a vubec... hezky napsany

1 0
možnosti
Foto

;-D "Oťať" jsem si přeložila, ale při "oji" jsem byla bezradná - ještěže rozřešení jsem našla na konci článku. Ono není tak jednoduché rozumět dětské řeči. Víte například, co je to "kakalin"? To jsem prý všem na potkání zpívala já, nedlouho poté, co Gagarin vyletěl do vesmíru R^

2 0
možnosti
Foto

jj, honem studenej ocas do kapsy...:-)Chudák kakalin

2 0
možnosti

Mi připadá, že tohle se řeší jen u nás. Jinde chodí s dětma všude, ty se třeba staví na hlavu a nikoho to neznepokojuje...

0 0
možnosti
Foto

Tak ty děti, co se různě staví na hlavu a rodiče jsou v klidu, zas mírně znepokojují mne, všeho s mírou...

3 0
možnosti
Foto

Děti jsou bezprostřední a pravdivé..někdy až moc;-D. Cestovala jsem před léty s malým synovcem a usnula v autobusu. Když jsem procitla, malej Míra na celý autobus zahulákal..tak co, děvenko, jak ses prospala?;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,41
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy