Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Souhlas. Taky vočmuchávám...Když se malej narodil, měla jsem tutově nějakou formu závislosti. Před spaním, jsem si ho musela chvíli dávat do postele, jinak bych neusla. No, kecám...Poměrně často tam zůstal do rána...:-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Já to dělám taky, ale pokrytecky tomu říkám 'rituál pro Nany'...

1 1
možnosti
Foto

JJ, to je ta půlhodinka v houpacím křesle před spaním...;-)

1 2
možnosti
Foto

Dík za fotky, máte krásného psa, ale je smutnej...:-(

0 2
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,29
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš",
...a také Danajka. 
Psát mi můžete na: 
ohlasynablogdanajka@seznam.cz            
Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy