Diskuse

Lež

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HK

Moc hezky napsáno, vzpomněla jsem si na svoji maminku, také jsme měly tak pěkný vztah. A také už mi odešla....

1 0
možnosti
Foto

S tím se nedá smířit...

1 0
možnosti
MS

To mi nedělejte – škodí to zraku – na začátku písmena ostrá, na konci příšerně rozmazaná ...

4 0
možnosti
Foto

Já je mám rozmazaná od začátku až posud

0 0
možnosti
Foto

Krásné, přeji ti to Ivčo škoda, že maminka se toho nedožila...

2 0
možnosti
Foto

Dožila se jenom 18 mého syna, to vždycky říkala, aspoň jeho 18 bych se chtěla dožít! No, a pár dní nato zemřela..

0 0
možnosti
Foto

Osud tomu chtěl.

Vašek

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy