Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-)Jde o ,,záležitost" více méně pudovou. Budˇ to pude, nebo nepude. Nejvíc vo tom kecaj ti, co už jim to moc, resp.vůbec nejde. Jen rozum jim dál zůstává pod poklopcem;-) P.s.: ONO TO, SEM TAM,, PLATÍ I O ,,DĚVČATECH";-)

4 0
možnosti
Foto

Tak to nevím, ač děvče jsem:-)

1 0
možnosti
Foto

Chodím i bez názvolapačů, ale tenhle je ostrej ;-D, blog je jasně na karmu...

4 0
možnosti
Foto

Ráda Tě tu vidím, Filipe!:-)

1 0
možnosti
JV

Ten blog má pepř ;-D Hlavně ten titulek !

1 0
možnosti
Foto

Ivano, z názorů starého Hanuše už jsem vyrostl. R^

2 0
možnosti
Foto

Jsi me zase vyděsila.Jsem se lekla, že to myslíš vážně.

2 0
možnosti
TC

Pro paní Dianovou musíme na blogu založit novou rubriku.

3 0
možnosti
Foto

Ale ne, snad...já se vejdu, ale díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy