Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^..trpké a často jistě pravdivé, bohužel

3 0
možnosti
Foto

Co je pravdivé, zpravidla není moc veselé, spíše naopakVR^

3 0
možnosti
PC

Karma, i když velmi smutnáR^

Každý takový, podobný, nebo třeba úplně jiný příběh je individuální. Všechny bez výjimky ovšem zasluhují pozornost a snahu o pochopení. Pochopení příčin, potažmo pak jejich následků.

Jen cynik či jedinec s nízkou nebo nulovou sociální inteligencí (ostatně obojí má společný základ) hází všechny lidi s podobnými, nezáviděníhodnými osudy do jednoho pytle a odsoudí je.

5 0
možnosti
Foto

Je mi vždy z toho nejak smutno...

1 0
možnosti
FD

Smutné,ale s tím nikdo nikdy nic neudělá.Průvodní jev jakéhokoliv života.

2 0
možnosti
MB

Sousedka má třiadvacetiletou dceru, ta začala v patnácti s trávou a neskončilo to u ní. Je to takový střídavý bezdomovec, občas na ulici, občas u přítele, občas ve squatu, občas ji u sebe máma nechala. Loni jsem byla svědkem toho, že ji máma musela vyhodit s tím, že už sem nesmí ani na návštěvu. Vyváděla tak, že majitel domu sousedce řekl, že ještě jedna stížnost, tak se má rovnou odstěhovat (má dvě další nezletilé děti, psa a žádné peníze)

Kdybych chtěla ukázat prstem, mohla bych říct

-Jseš dospělá, už jseš za svůj život zodpovědná sama.

-Říkala jsem ti, že musíš do léčebny, že to sama nezvládneš.

-A ty sis neměla pořídit tři děti se třema chlapama.

ale kdo ví, co bych dělala vyrůst v jiné rodině, mít jiného manžela... Takhle jsme tam seděly v županech s další sousedkou, která přiběhla, kouřily (po víc než 30 letech jsem držela cigaretu v ruce) a nakonec brečely, protože jsme taky mámy

6 0
možnosti
Foto

rozumím Vám úplně

1 0
možnosti
Foto

Smutné a pěkně napsáno. Šel jsem jednou pozdě v noci domů a na lavičce v parku se choulil bezdomovec. Neměl jsem u sebe ani korunu. Vytáhl jsem cigára a dal mu je. A on na mě, že nekouří. Nejdříve trapas, ale pak mi řekl, že je použije na výměnu za něco jiného. Sem tam mě práce zavede i k nim. Někteří na ulici žít chtějí. To mě překvapilo. Nechtěli žádnou pomoc, jen nějaké ošacení.

10 0
možnosti
RP

Dnešní společnost je v tom směru hodně pokrytecká. Stát si kdysi po Sametu vyhradil sám realizovat sociální síť, ve které se prý každý trochu schopný a trochu pilný člověk udrží a nespadne na úplné dno. A potom později populistickým škrtáním "nadbytečných" výdajů a popullistickými řečmi, viz například svého času Drábek z TOP (sebranky) kolem toho, že každý, kdo chce, může pracovat a nespadne tak na dno udělal v té síti takové díry, že skoro každý, kdo má smůlu, jí propadne až na úplné dno. A potom má velký problém dokázat se vůbec vyškrábat zpět.

12 2
možnosti
Foto

...a jsou i tací, kteří to nikdy nedokážou, a není jich málo

0 0
možnosti

podle pravicaku si za svuji zivot mohou lidi sami,takze cely vas blog je samozrejme nesmysl :-P

ps: to je filipika proti pravicakum, ne proti vam

1 1
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy