Diskuse

Paní Zubatá

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Takhle si představuju exekutora. Tedy milého exekutora. No nic, nějak to nevychází. ;-D

1 0
možnosti
Foto

I Tobě, milý HorsteV

0 0
možnosti
Foto

;-D

U nás byla jednou na šetření paní z pracáku, kvůli Pnp. A jak jsem jí líčila, že Tomášek neumí jíst příborem, max.lžící, ale většinou rukama, tak přišla moje máma, donesla mu meloun, nakrájela...a on si ho způsobně napichoval na vidličku.;-D

5 0
možnosti
Foto

Jo, to jsou ty okamžiky, kdy hledáš nebližší okno;-( Jo, co říkáš na fb účesům?

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DHlavně, že všichni přežili.:-)

2 0
možnosti
Foto

A tak já jsem obratem onemocněla;-D

1 0
možnosti
Foto

Zubatá klepe na vrata a Nanda má děravá kaťata. Má to však i světlé stránky ...dýně smrdí jako ....... ;-D R^

7 0
možnosti
Foto

To som nevedela, že chodia akože kontroly.Tak, hádam to má nejaký svoj zmysel.Ale väčšinou to býva tak, že tam kde by kontrolovať mali, nekontrolujú... Aj zábavne napísané, aj poučné R^R^V:-)

4 0
možnosti
Foto

My jsme měli paní s rybiíma očima a byla to pizda. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,53
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy