Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Plácání je trochu moc, pískání a očumování neřeším.:-)

0 0
možnosti
Foto

Joo, tak na tohle jsem gurman;-D, díky za zpříjemnění vecera:-)

3 0
možnosti
Foto

R^R^ On i mužský zadek má svoje tajemné kouzlo. Když se na něho více podívám, sice si neplácnu ani nevyslovím nějakou narážku, ale fantazie jede na plné obrátky...

4 0
možnosti
Foto

Když už není na co koukat v televizi, tyhle krásné partie nám to nahrazujíR^ Ať tě zbytek nedělinky uspokojí!

2 0
možnosti
Foto

U nás na Valašsku se říká: Roba bez řiti jak lúka bez kvítí.

A co si vzpomínám, tak Tvé partie jsou naprosto v normě.

2 0
možnosti
Foto

R^ Ani nevíš, jak souhlasím. Včera jsem se zamotala do jedné debaty na FB a oznámila, že nechápu pojem "sexuální obtěžování" (ani nemohu, že).

A najednou se ozval jeden můj bývalý student. Určitě si vzpomeneš, je geniální. Že mě chtěl navštívit, ale že se vyjadřuju k věcem, o nichž nic nevím. ;-D

Che. Pokud si vzpomínám, byl v kvintě, když jsem si na divadelní představení, kde byl i on, přivedla starého kamaráda, abych se nezbláznila. Co to s těmi mladými je? Něco je kouslo? Potvrzuji, plácání po zadku, mlaskání, lechtivé vtipy i letmá pohlazení jsou kořením života! Někdy velmi užiteč;-)ným kořením.

5 0
možnosti
Foto

J73a29n 62A22n51d44r82l88e

5. 6. 2022 16:54

Pokud já si pamatuji, máš se čím chlubit 😊

0 0
možnosti
Foto

tvoje paměť, hmmm...:-P

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, plácání po zadnici není můj styl, ale takovou upřímnou (nikterak vulgární) lichotku klidně ženě, slečně adresuji. A zpravidla ji okořením i humorem. Mé úmysly jsou ale vždy čisté. Asi jak padlý sníh v okolí chemičky.

1 0
možnosti
Foto

Lichotka vždy potěší, i barevná;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 31,99
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy