Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^A což teprve zubní hygiena, dřív sundávali zubaři kámen v rámci prevence, dnes jsou za na to extra "odborníci" za příslušný peníz navíc:-P

9 0
možnosti
DP

Ta hygienistka to udělá důkladněji, zubař to jenom ostrouhal nějakou špachtlí... :-)

0 0
možnosti
OU
DP

Předpokládám, že si ještě stěžovala s cigárem v ruce a s plnou taškou sušenek...

0 0
možnosti
OU
PK

Po mnoha letech ošetřování zubařkou mající smlouvu s pojišťovnou jsem měl zuby v katastr. stavu a navíc mi přišel výpis z pojištovny ke schválení a zjistil jsem, že si pani zubařka pár termínů připsala. Takže privátní zubař......několik analgosedací to vyřešilo a v ústech mám automobil.

Jeden pokus o návrat k zubaři s pojišťovnou....známá nemocnice nedaleko Berouna....krásné přijetí, první pohled a pak jsem se zeptal na ošetření bolavého zubu....no přijdte za 2 měsíce. Privátní mi to udělal druhý den....ano poslední peníze zubaři, to skutečně sedí jako poklice na hrnci...:-)

2 0
možnosti
IL

"Štˇastná to žena," to mluvím o vás, že chodíte jenom na doktory cenit zuby. Já jakmile vycením, tak už si chystají instrumenty.

A o rovnátkách mi něco povídejte. Vnučka je letos dostala, pět tisíc dolarů a to jsme se s nimi na začátku nazlobili, protože jí nesedly.

0 0
možnosti
Foto

Rovnátka- můj strašák, snad se jim vyhneme...;-(

1 0
možnosti
RE

Tak to já to radši procestuju....:-)

2 0
možnosti
Foto

Teoreticky mám zubařku přezdívanou Brutální Nikita, ale tam už nepolezu. Na zubaře, ke kterému bych se s mojí genetickou výbavou a zkušenostmi odvážila jít, abych začala rychle šetřit. Útěchou mi může být tak leda to, že babička v mým věku už měla umělý. I když ty považuju za vítězství asi od sedmičky, stejně s nima skončím.:-P

1 0
možnosti
Foto

Můj ex měl zubařku zvanou "Horník" Ale jinak na klapačky je ještě spousta času, jen to bude fakt chtít šetřit...

0 0
možnosti
Foto

Můj zubař už několik let přesluhuje, děsím se chvíle, kdy opravdu odejde do důchodu. A v červnu jdu k němu s desítkou v kapse (můstek).

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,52
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy