Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 0
možnosti
VD

Jsem chlap, o 10 let mladší než Miro. Takže to mám za pár... Ale o to nejde. I jako chlap jsem jej "miloval". Super písničky. I jako člověk mně připadal super. Dnes jsem jej obrečel. A nestydím se za to.

4 0
možnosti
JL

60níci odcházejí, Miro byl o rok starší než já.

1 0
možnosti
Foto

To je strašlivě brzy

0 0
možnosti
Foto

Velká škoda, díky, HorsteV

0 0
možnosti
Foto

R^ Nejraději mám Len s ňou: Len s ňou je byt, miesto kde môžeš byť. Doma bez nárekov a scen. Len s ňou sa dá stavať na náladách, Keď je nahá a trápi fén. A na obrus jej padá soľ, biely neón do vlasov. Len s ňou som svoj, pri nej vyhrávam boj, o to nestrácať z krídel peľ.

6 0
možnosti
Foto

Ta zpráva mě hodně zasáhla. Je mi to strašně líto;-(;-(

4 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem o něm také napsat, ale předběhla jsi mě.

Jako malá holka jsem ho milovala.

Nemůžu tomu uvěřit.;-(

3 0
možnosti
Foto

Veroniko, začíná to bejt vážný...;-(;-(

0 0
možnosti
MB

Mé reakce byly podobné. Odlehčeně řečeno, jakýsi nepodařený vtip k zaujetí. Dobré doby Modusu a Biely květ. Venkovní amfi, v pozadí Tatry. Já hleděl. Miloš měl vzácný dar. Přesvědčivě slušný chalan . :-)

2 0
možnosti
MB
JD

Loni jsem byl na jeho koncertu, bylo to super! Meky nikdy nezemře! Je vV

3 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,22
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy