Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I53v75a85n98a 21L77a76n45c21e

20. 9. 2021 22:55

V Americe je stále "in", neboli moderní : white supremacy - nadřazenost bílé rasy. To se nikdy v Americe neomrzí, jak lidi rozdělovat. Stydím se za to, že jsem bílej, myslím si, že mám v životě výhody a každej běloch je rasista. Tak se jich zeptají, jaké mají výhody, za co se stydíte, co jste komu provedl a oni blekotají, vlastně nic. Ale prostě to tak musí být, protože je to učí ve škole. A pokud to popíráte, tak jste rasista. Nemám ráda kolektivní vinu, nikam se s ní nedojde.

27 0
možnosti
Foto

J97a89n 55Š67i56k

20. 9. 2021 20:23

S těmi lázněmi jsem to nezaznamenal, jenom jsem slyšel, že prý v lékárně nemají žádné doplatky za léky :-) Takže zase jenom další zaručené zprávy z mnoha dalších. Jenom paní Ivano bych si dovolil upozornit, že dost lidí čte jenom titulky článků a ne je samotné. Jinak za článek karma a kdybych mohl dám i karmu za osvojení. Hezký den

6 1
možnosti
Foto

S tím odpouštěním doplatků jste mě předběhl. Považovala jsem to za věc, kterou myslící člověk nemůže sežrat, ale už se mě zeptalo i několik kamarádů.:-P

4 0
možnosti
Foto

Házení lidí podle čehokoli do jednoho pytle přineslo v dějinách ty největší průšvihy

R^

5 3
možnosti
Foto

Lidstvo je nepoučitelné, milý JeneR^

2 0
možnosti
ND

Nevim co na to říct, nabízí se samozřejmě odsoudit tu sousedku za nesnášenlivost k etnikům...

Taky nevím jestli je správné malému dítěti vysvětlovat, že je jiné než jiné děti, když jiné není, v dnešním světě je i u nás složení obyvatel různobarevné, myslím, že už to málokomu je divné, nebo nepříjemné...no, nevyznám se...

Samozřejmě, že jsou místa jako třeba na severu Čech, kde jsou skupiny, které se samy vylučují ze společnosti a mají svuj specifický přístup k životu a proto třeba z toho pramení ten názor té sousedky.

Přeju hodně štěstí celé rodině, jste moc bezva, paní Ivano

1 1
možnosti
Foto

Paní Naďo, každý chce a musí vědět o sobě co nejvíc. Těžko dítěti něco tajit i z toho důvodu, že se vždy někdo najde, a.......

U sousedky mě šokovalo to buranství, dohadovat se před dítětem.

Přeji hezký večer :-)V

2 0
možnosti
JK

Ale to víš, když si někdo něco vezme do hlavy, tak to nepustí. Před chvílí si třeba jeden vzal do hlavy, že jsem proti zrušení dávek neplatičům a nepustil se toho nejspíš doteď... :-)

0 0
možnosti
ZZ

To nic není.

Někteří si pořád myslí, že Babiš by měl jít za mříže - a nikdo jim to nevysvětlí, že se mýlí !

;-D;-D;-D

0 1
možnosti
AA

Vaše obhajoba cikánů z nich lepší lidi neudělá.

18 1
možnosti
JK

Někteří Cikáni jsou fajn. Někteří Češi jsou taky fajn. :-)

9 0
možnosti
MB
VF

Dříve nebo později přijde čas, kdy se geny nezapřou. Stalo se to již mnohokrát a stane se to zas. Pak už na psaní takových propagačních povídek nebudete mít čas. Mimochodem, máte zablokované vaše web stránky, víte o tom ? Chtěl jsem se tam podívat a něčemu se přiučit.

21 2
možnosti
Foto

Stránky se opravují, brzy odblokuji. Jinak nejedná se ani o povídku, ani o propagaci. A geny tu jsou- absolutní sluch, taneční nadání, vřelost. Mohu Vám důvěrně sdělit, že geny i vlastní Vás mohou nepříjemně překvapit, zatímco cizí nemusí. Pár let už žiju a pohybuji se v dostatečně podnětném prostředí, abych to mohla říct. Koneckonců- celý život je značné riziko podnikání.

0 0
možnosti
Foto

Karma. No a co?R^:-) Na druhé straně je pravda, že jiní pěstouni se své romské děti snaží ochránit před nenávistí a hloupostí tím, že je vydávájí za tmavší Italské či španělské cizince....bohužel velmi špatný přístup.

2 0
možnosti
Foto

To jsem taky slyšela. :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy