Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

Paní Ivano ten článek má za úkol co? Takoví jako vy prilevaji olej do ohně. Já jako dělník za posledních 30 let jsem pracoval také s cikanama a vím jací jsou, ne nebudu nadávat, ale jak vy komentujte ty předsudky jsou tak 20 roků staré. Nikdy jsem neviděl a to jsem byl jí na pozici mistra, že by někdo se choval povysene nebo negativně k těmto lidem, ale proboha už jsou tu 700 let tak už by si mohli zvyknout. Na druhou stranu vidím velké zlepšení u mladých cikanu, mají daleko lepší přístup k běžnému spusobu života.

20 0
možnosti
Foto

Nepřilívám. Vidím obě strany mince.

3 1
možnosti
JU

J53o18s62e50f 32U61l48m27a43n

21. 9. 2021 12:16

Lidé mají s Romy reálně velmi špatné zkušenosti, a proto je nemají rádi. Příčina a důsledek. Nic víc bych za tím nebiděl. Rozhodně z Romů nedělejte oběti, s výjimkou romského holocaustu, kde takové označení bylo plně na místě, je takové jednání čirá demagogie. ;-)

41 0
možnosti
SL

Lidé mají s Romy reálně velmi špatné zkušenosti - to platí tam, kde nejsou menšina (:-P).

Taky, když narazíte na exhibicionisty (myslím tím své zážitky s dětství - tlustá až ohyzdná "cigána", která smrděla alkoholem) , kteří dělají kolemjdoucím lidem peklo z života (urážky a popis jejich diskriminace) - tak jsem se takových děsil. Rozhazovaly kletby a rakovinu okolo sebe a připadaly si důležité ... :-P;-D;-D

ALE stále věřím, že je mezi "romy" dost slušných.

(nesmí být ovšem v davu, kde jsou sami omezováni (ti slušní)) ;-D .

0 0
možnosti
JD

J81i21r49i 83D40v80o55r86a10k

21. 9. 2021 11:48

Nikomu normalnimu nevadi, jestli je nekdo vic nebo min opalenej. Narozdil od zpusobu zivota...:-P

27 0
možnosti
Foto

Jako vždy máš karmu, Ivanko. Ty i Nanda. Už jí ten můj líný Chum spravil počítač?

1 3
možnosti
Foto

Díky. Už to domlouváme:-)

0 0
možnosti
IM

I78v93a75n 95M45i78n52á74ř

21. 9. 2021 11:28

Zdá se, že je paní autorka rozhodnuta (i když zatím jaksi nenápadně), peskovat naší společnost - dnes tak módní - antirasovou posedlostí.

34 1
možnosti
Foto

Nejsem, já bych to dělala nápadně:-)

2 0
možnosti
Foto

Ty jo..tak to abych vzal Nandu a jel s ní do lázní ;-D. Dostaneme oba zadáčo, já budu mít zdarma léky (jako fakt, to jsem četl snad milionkrát), dostanem nějaký ty dávky a budeme mít super prázdniny! Ty jak jinak, protože jsi "normální" zůstaneš doma!

5 0
možnosti
Foto

Hele, kdy vyrážíte? Spakuju jí housle a můžete v lázních vrzat;-D

4 1
možnosti
RK

R82a44d76e59k 49K30o17h56u10t

21. 9. 2021 10:18

A plavenky take nedostavali... U nas urcite ne. Proto jich byval plny bazen. Vydelali si prece na ne. Jinak my hlavne kvuli nim prestali na bazen chodit. Chovali se jak... No mirne receno nepristojne. Vetsinoveho buzerovali za bermudy, ti co si vydelali lezli do bazenu v trickach, v satech. Kvuli problemum tam nasadili i jejich plavcika. Vysledek nula.

25 0
možnosti
Foto

R^

Nanda je v dobrých rukou.:-)

0 0
možnosti
Foto

No nevím, včera jsem jí zabavila počítač a nevypadala, že si to taky myslí;-D

1 0
možnosti
Foto

Podvodníky a vymočánky taky nesnáším, a to bez ohledu na etnický původ.R^

1 0
možnosti
Foto

patří pod příspěvek p. Doutnáče

0 0
možnosti
JD

mám v domě cikána ... je celkem v pohodě .. cca 20 let normálně dělal. Teď uhrál částečný invalidní důchod neb ho bolej ručičky (karpály) a záda, Bydlí v 2KK s mamou, ketrá má důchodový věk, ale jede dál v soc. dávkách, nemá oddělaná léta. A teď proč to píšu... má původní umakartovou koupelnu s WC , Je v ní vana cca 120 a tak 30 čísel hluboká. Chtěl by to vybourat udělat zděný se sprcháčem. Ptal se kolik by to tak stálo.. odhadl jsem to tak na 120 tisíc. Okamžitě běžel na socku, kde mu řekli, že proplatí max 80% .. A jak to dopadlo ??? udělal se rozpočet na 164 litrů, řemeslník podepsal, že od něho dostal zálohu a udělalo se to. Prostě cikán se nezapře

17 1
možnosti
Foto

Navyšování rozpočtu u staveb u veřejných zakázek je mediálně provařený postup, jak u cinknutých veřejných zakázek vydělat na úplatky viz. Rath a jemu podobní. To není o etniku ... to je zkrátka o myšlení lidí bez ohledu na jejich geny.

10 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy