Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

R53a18d10e67k 61K61o20h40u98t

21. 9. 2021 23:24

A co pravi rodice Rmcat, vsichni zahynuli?

0 0
možnosti
Foto

Je to pro mě, Vás nebo Rmcta důležité?

1 0
možnosti
JJ

J85a40n 22J80a95h88n

21. 9. 2021 22:38

A že já v ostravských tramvajích potkávám něco. No asi Goebels nezemřel, Goebels žije, každý zpustlý režim ho potřebuje.

0 0
možnosti
Foto

R^ V životě jsem potkala několik vysokoškoláků (Romů) slušných lidí. A rodinu, kde bylo uklizeno, že by se z podlahy dalo jíst. Není třeba hned zatracovat všechny Romy, zvláště, jsou-li dobře vychováváni a milováni. Proč takovým nedat šanci? Přiznám se však, že mi jejich poněkud nepřizpůsobivá společnost nahání dost často strach a i hněv nad jejich způsobem života, když vše devastují a žijí na úkor druhých a...toho by bylo.8-o

6 0
možnosti
RK

R48a13d22e19k 95K33o73h74u72t

21. 9. 2021 20:10

Ja za svuj zivot ani jednoho. Ani na stredni ani na vysoke zadny nebyl.

0 0
možnosti
PV

Jistěže to není pravda, oni si na ně musí všichni vydělat každodenní prací jako každý jiný.

0 0
možnosti
JM

Pleť mix bílé kávy a oliv - pro hromadu lidí noční můra. Ale užijte si to.

2 0
možnosti
Foto

Pro mě velká radost a láska. Užívám.

2 0
možnosti
MV

Lidi dělím do dvou skupin: 1/ jo a 2/ blbci. Moc zdravím.

2 0
možnosti
NM

...pro mne nic neříkající článek...8-o

3 2
možnosti
LL

Ale je potřeba se o tu informaci s námi podělit...

6 0
možnosti
JD

Díky za článek! Karma.

0 0
možnosti
PB

P46e36t96r 38B10u60r86i10a60n

21. 9. 2021 13:03

To je Rom?" kluk hrdě a s úsměvem odvětil: "Jsem! No a co?"

Sice nevím, proč musel odpovědět hrdě a ne normálně, ale budiž. Ovšem věřte, že se pan ředitel neptal neomaleně, nýbrž zřejmě musel. Ať už kvůli statistikám integrace romských žáků, které nezřídka vyžadují i různé neziskovky působící na tomto poli, nebo kvůli podpůrným programům, které jsou těmto žákům k dispozici z titulu jejich původu.

A potom, myslet si, že naše všechny lázně okupují jen Romové zdarma a bílý se tam nedostane i kdyby si je chtěl sám zaplatit, je extrém a kolaps základní inteligence. Tohle si může myslet snad jen 1% těch nejhloupějších lidí. Nechápu, a je mi už fakt protivné, číst pořád dokola stejné "antirasistické" příběhy založené právě na takovýchto extrémně neuvěřitelných základech. Zřejmě je to proto, že jiné příklady "rasismu" v naší společnosti nejsou momentálně k dispozici.

Píšete, že toto musí matky Romčat se svými svěřenci trénovat. To děláte dobře. Mě fyzicky napadli Romové v životě už třikrát, poprvé ve 12ti letech, a nikdo mne na to nepřipravil.

32 0
možnosti
Foto

Ale ne...To je Rom? A patřičný tón - proto hrdě.

2 3
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy