Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Covid je nebezpečný lidem se špatně fungující imunitou. Pro zbytek je buď neškodný, nebo slabou chřipkou. Místo očkování by bylo lepší odebrat všem krev a zjistit v jakém stavu mají imunitu a očkovat jen ty ohrožené.

4 5
možnosti
Foto

Poradit, Ivčo, nedokážu, ale zatím se také nenechám i když jsem dost rizikový. Zatím rodince přeji jen hezký den!:-)

6 0
možnosti
Foto

Díky, Horste, mějte se:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti
Foto

"kamarádka Markéta" je spíš úsměvná:-)

1 0
možnosti
Foto

J23a47n 80Š57i27k

28. 12. 2020 8:28

Paní Ivano, dovolte, abych se před Vámi uklonil. Jste totiž jedna z mála, která říká nevím. Nevím je pomalu považováno za sprosté slovo, protože dnes skoro každý ví...Přitom, říci nahlas před ostatními: nevím, nic špatného není, ba naopak. Za sebe Vám mohu říci, že určitě bych se poradil, alespoň se dvěma až třemi lékaři, ke kterým chodíte, z nichž jeden by měl být Váš lékař praktický. Oni jsou ti, kteří Vaše tělo a diagnózy znají, samozřejmě až po Vás, nejlíp a problematice rozumí určitě více než Internet. Na Internetu sice vystupují i odborníci, jenže zastávají různá stanoviska, takže na základě nich se těžko člověk rozhoduje. Po doporučení svých lékařů, případně i dalších léčitelů bych učinil konečné rozhodnutí, tak, jak ho vnitřně cítíte. Což může být i v rozporu s tím, co Vám lékaři navrhnou, protože konečné stanovisko je na Vás a nikom jiném. Vlastní srdce však nakonec poradí nejlíp, dlouhé rozebírání problematiky rozumem není šťastné. Hezký den přeji

17 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Já jsem covid prodělal, proto není důvod nechat se očkovat, vakcína by mi nedokázala dát něco navíc.

5 4
možnosti
Foto

Pane Havelko, co je na mém příspěvku nesprávně?

1 0
možnosti
Foto

Od všech kdo vakcíny znají a od všech kdo se vakcínám profesně věnují jsem slyšel, že vakciny jsou bezpečné.

Od různých odborníků s vysokou školou života opak

Asi tak

7 0
možnosti
JL
JL

ale moje sestra seniorka mi dnes řekla, že se nechá očkovat i se svým přítelem (50 let). myslím, že je to jedno, jak kdo chce - ségra je materialistka a bojí se že umře a tím skončí její blaho v tomto životě; já jsem věřící v reinkarnaci, takže si myslím, že je to jedno, kdy a na co umřeme.

0 1
možnosti
ČP

Dobrý den, paní Diano. Věřím, že se rozhodnete správně a třeba k tomu malinko přispějí i já svým názorem. Předesílám, že jsem na prahu seniorského věku, téměř šedesátník. Jsem relativně zdráv s nadváhou, nicméně aktivní sportovec - golf, cyklistika, lyžování a skialpinismus. Díky tomu v dobré kondici. Mohl bych tedy nad Covidem nejspíše mávnout rukou. Ale rozhodně tak nečiním. Covid není lehká nemoc, pokud zrovna držíte v ruce Černého Petra. A tím může být přehnaná imunitní reakce organismu. Já se rozhodně očkovat dám a budu doufat, že se tak stane či nejdříve. Od dětství jsem pravidelně podstupovat očkování, nedávno-coby golfista- jsem se nechal naočkovat proti klíšťové encefalitidě, a letos poprvé i proti chřipce. Vím, že na internetu běhá obrovské množství, na první pohled seriózních dezinformací, ale ty jsou spolehlivě vyvráceny odborníky - vědci. Těm také můžeme poděkovat za to, že se pravděpodobně brzy navrátíme k normálnímu životu. Přeji správnou volbu.

10 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PC

Pokud Vás vláda přesvědčila o správnosti dosavadních opatření, t.j. máte za to, že všechna tato opatření vedla ke zlepšení situace, pak se očkovat asi necháte.

Pokud ovšem vnímáte, že se nejen nic nezměnilo, ale naopak všechny její kroky vedly k totálnímu kolapsu společnosti, k ekonomické likvidaci statisíců pracujících, k nedostupnosti lékařské péče pro necovidové pacienty, k blokaci základních práv a svobod občanů včetně vynucované izolace, pak se asi zcela logicky očkovat nenecháte.

4 5
možnosti
Foto

To jaké dělá vlád opatření přeci nijka nesouvisí s tím zda se dá človk očkovat nebo ne.

Například já s mnoha opatřeními nesouhlasím, považuji celý postup vlády za chaotický a nesmyslnný a přesto se dám očkovat hned jak to půjde.

Podotýkám, že jsem byl od září pro přísnější opatření, ale např. obchdy bych nechal otevřené, hospody nechal zavřené..., ale i ti kdo si myslí, že měl být volnější režim mohou být pro očkování.

5 1
možnosti
ND

Nejsem ta pravá, která by se k tomu mohla vyjádřit, přesto se pokusím.

Za minulého režimu jsem ohledně zdravotních problémů věřila lékařům, nenapadlo by mě ani minutu o jejich diagnóze, či léčbě pochybovat, byť jsem připouštěla, že i oni nejsou neomylní.

Povinné očkování bylo dané a nijak jsem ho nezpochybňovala.

Později byla možnost nechat se očkovat proti chřipce, klíšťatům a možná ještě proti něčemu jinému což jsem už nezaznamenala.

Vyhodnotila jsem si to po svém a taková očkování jsem nepodstoupila.

Každoroční chřipková období jsem nějak přečkala, myslím, že jsem nějakou chřipku i měla, ale pro mě nejhorší onemocnění kdy jsem myslela, že už je konec byla hnisavá angína s vysokymi horečkami, jinak jsem chřipková období zvládala dobře.

Co tím chci říct, že hysterie, která provází tuto dobu mě nepřesvědčila, že bych se měla na očkování hnát, že je pro mě spasitelné, to mluvím pouze za sebe.

Myslím si, že si každý musí vyhodnotit sám co chce podstoupit, zda eventuální zlý průběh nemoci až úmrtí, nebo nějaké nepředvídatelné následky očkování. Obojí je velká neznámá, kterou prověří jen osobní rozhodnutí.

Nikdo neví jak bude člověk reagovat na nemoc ani na očkování.

Tak si vyberte, je to jako ruská ruleta :-)

11 4
možnosti
Foto

I40v72o 26C38i98l61i17c11h

27. 12. 2020 23:02

Přesně tak to mám také R^ A k těm lékařům v mém dětství - jako dítě do mne pod tlakem cpali Tetracyklin díky čemuž jsem v padesáti prakticky bez zubů ;-€

2 2
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 29,25
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy