Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Přežil jsem 6 cyklů chemoterapie, přežiju i dva píchance. Jdu do toho!

8 0
možnosti
Foto

Držím palce, ať je co nejlíp!R^

1 0
možnosti
Foto

Ale Bože...to mu nezááávidím!;-D

3 0
možnosti
JV

Dám se očkovat při nejbližší příležitosti i proti Covid19. Jsem 65+, nejsem alergik a s očkováním proti chřipce mám cca pětadvacetileté dobré zkušenosti. Tak, jako jsem očkovaná proti klíšťové encefalitidě, žloutence, pneumokokovi, tetanu, budu se nechávat, pokud to bude potřeba, pravidelně očkovat i proti Covid19. V očkování nevidím žádnou hrozbu, ani útok na osobní integritu, ani ohrožení svých voličských preferencí, či další a další, na internetu přesvědčivě popisovaná ohrožení lidstva. Nikoho nemám v úmyslu ovlivňovat, každý dospělý a svéprávný člověk se musí rozhodnou sám.:-)

16 0
možnosti
TH

T30o30m78á11š 48H64y79n55e16k

28. 12. 2020 11:43

Nebudu zpochybnovat tuto vakcínu a ani nechci zlehčovat tuto nemoc. Jenže skončí toto všechno jedním očkováním, nebo to bude každoroční povinnost? Dnes chřipka, zítra rýma a pozítří? Věřím v prevenci. V posledních letech potkávám tolik lidí co nejenže ztratili soudnost, ale i pud sebezáchovy.

12 0
možnosti

Podle mě tohle bude oblíbené téma pro média na měsíce a přitom jde o houby. Lidé teď pyskují, ale většina z nich se z toho či onoho důvodu nechá očkovat nechá. Jde jen o mediálně vděčné téma

Co se očkování týče, co jsem tak četl, ročně má asi pět dětí těžkou reakci na vakcínu. Co to je těžká reakce nevím, ale neumřeli. Kdo chce, může si to dohledat. Takže ano, vakcíny mohou být nebezpečné. Ale čísla mluví jednoduše. Hypotetický scénář

Bez vakcíny - to vidíme dnes

Hypotetická vakcína, která zabije 10 lidí z milionů a u 100 lidí nechá následky typu poškozené srdce či plíce.

Když si porovnám čísla, říká mi to jednoduše - očkovat. Funguje jen psychologický princip stejný jako u teroristických útoků či letu letadlem. Lidé se bojí teroristických útoků či letu letadlem, ale každý den si sednou do auta.

5 0
možnosti
Foto

J17a78n 63V75l44a34d69y68k78a

28. 12. 2020 11:05

Já mám jasno.

2 0
možnosti
Foto

Já spadám do té kategorie, co přijde na řadu asi tak v březnu. Uvidím. Obavy naprosto chápu, ale je na skladě lepší alternativa?

R^:-)

5 0
možnosti
Foto

Toť otázka...Kdo to ví?:-)

2 0
možnosti
ZS

Pokud se mohu spolehnout na zprávy z médií, může covid s těžkým průběhem postihnout během roku řádově jednotky procent z celé populace. Komplikace po podání vakcíny se zatím objevily jen u několika jedinců z milionů už očkovaných. Vychází tedy zhruba 10000 x větší riziko zdravotních komplikací kvůli covidu než kvůli očkování. Ta čísla berte, prosím, s rezervou, výsledek je však jednoznačný. Jediné, co je pro mne zatím s otazníkem, zda se nechat očkovat hned na jaře nebo až před sezónou jako tomu bývá u chřipky.

2 0
možnosti
KJ

K57a89r11e69l 57J80a58n25d67a

28. 12. 2020 16:48

Zatím to nevypadá, že by covid měl sezónu.

0 0
možnosti

Já se očkování nebojím. Pravidelně se nechám očkovat proti klíšťovce a chřipce, a zaplatil jsem si i očkování Prevenarem13 proti pneumokoku. Takže až na mne přijde řada, se vztyčenou hlavou se nechám očkovat. Co mi ještě na prahu sedmdesátky může hrozit? Autismus snad už ne (:-)), a k obávanému Alzheimerovi se můžu dopracovat nezávisle na očkování.

2 0
možnosti
Foto

Ovšem pozor, Prevenar (také jsem si dal píchnout), očkování proti klíšťovce, tetanu a pod. jsou už slušně prozkoušené jak do účinku, tak do výskytu nějakých komplikací. Očkování proti borelióze, a to je pěkná potvora, je zatím jen pro pejsky.

Když jsem se jednou nechal přemluvit a nechal se očkovat proti chřipce, tak ono, potvora, přišel jiný kmen a já to chytil, že bylo málem po mně.

Také jsem prodělal dlouhou mnohonásobnou vakcinaci proti alergii. Také dobře prozkoušené, a přesto pod neustálým lékařským dohledem.

A tak si v tomto případě počkám, až jestli to ve zdraví přežijí ti naši nejohroženější - pan premiér, pan president, pan Ovčáček, Mynář, Foldyna a podobní.

Jen bych rád věděl, jestli v té injekci bylo i něco jiného, než fyziologický roztok. ;-D

7 0
možnosti
PL
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy