Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Já obecně proti očkování nic nemám, ale nebudu stát první v řadě.

Častý argument, že jde o uspěchanou vakcínu se mi zdá spíše zavádějící, protože snad nikdy nebyl tak velký tlak a prostředky na to vakcínu vyvinout.

Zatím jsem pouze zaznamenal, že vakcína od Moderny je nevhodná pro lidi s alergíí na měkýše.

Partnerka po příletu byla pozitivní a tak jsme spolu před měsícem strávili karanténu bez příznaků, ale jsme velmi mladí v dobré kondici.

Čili nehrnu se do toho, ale časem si to třeba nechám píchnout. Je otázka co všechno bude podmíněno tím být očkován.

1 0
možnosti
ZB

Tohle se dá lehce spočítat. Co je výhodnější. Plusy očkování jsou jasné. Daleko menší pravděpodobnost onemocnění, když už člověk onemocní Covidem, ta velmi pravděpodobně jen velmi mírně. Možnost cestovat do zemí, které tím budou podmiňovat vstup. A bude jich určitě hodně. A z mého ohledu svědomí, kdy se nemusí člověk bát, že omylem přinese smrt někomu v okolí.

Minus je snad jen otrava s cestou na dvě dávky. Riziko je menší než u většiny léku.

Plusy neočkování nevidím vůbec žádné. Snad jen, pokud je člověk úplně líný, že nikam nemusí.

10 1
možnosti
Foto

Já se očkovat nechám, až na mě přijde řada. Je mi 69 let a tipuji, že dříve než tak někdy v dubnu příštího roku to nebude.

3 0
možnosti

R^

No jo, i vzdělaný člověk se může mýlit. Viděli jsme to, jaký je rozdíl v myšlení epidemiologů. Do toho se míchají politici a desinformace z desinformačních serverů, které mi posílají především komunisti a okamurovci.

A vlastně je to dobře, to povstání proti očkování, protože přísun vakcin bude pomalý. Nejdříve musíme naočkovat zdravotníky, učitele a seniory. A pak teprve ostatní.

Každý dostane očkovací průkaz, bez kterého ho nebudou chtít v cizině, tak jako tomu bylo v určitých zemích, do kterých bez očkování nebylo možné jet i před pandemií. Očkovaní budou smět ordinovat, učit a pro očkované může fungovat i kultura, kina, divadla, koncerty...

A to bude trvat tak dlouho, dokud se s koronavirem nesžijeme jako s chřipkou.

Necháme se očkovat? Necháme!

:-)

3 2
možnosti
Foto

Takže k tomu vlastně budou donuceni všichni. Pokud budou chtít normálně žít, bez očkování budou mí smůlu.:-(

3 0
možnosti
RE

Instinkt mi říká, když lidi po něčem šílej, stojí to za prd. Když něco odmítaj nebo kritizujou, bude to dobrý. Ale u očkování - babo raď:)

0 2
možnosti
Foto

Kdyby chtěla poradit, co:-)

0 0
možnosti
SN

Očkovat se nechám já i manžel. ;-) Současná vakcína je tuším jen pro dospělé, děti se tedy očkovat nebudou.

9 0
možnosti
Foto

Určitě, konečně Vás budu moci pozvat na rande. Rozkoš bez rizika.

3 0
možnosti
Foto

K34a19r72e38l 54R50y73b47á41k

28. 12. 2020 18:02

Ja v tom mam jasno-ne. S covidem jsme uz zapas kdo z koho nejspis dali jeste pred vypuknutim jarniho silenstvi. Vyhral jsem. Je mi 50 a neberu zadne leky. A chci, aby to tak zustalo co nejdele. Na posledni preventivni zadny problem, mimo lehke nadvahy. A to si dam kazdy den vecer 6-8 piv a denne krabku a pul marlborek. Nenecham si znicit imunitu nejakym nevyzkousenym sajrajtem

3 3
možnosti
LH

Tak si šetřete na plicní ventilátor, půjde z vašeho. Pokud to nebylo myšleno ironicky

2 2
možnosti
MN

Je až komické jak pro popírače koronaviru a odmítače očkování (v 90% případů se jedná o tytéž osoby) představuje smrtnost koronaviru okolo jednoho procenta důkaz o NEŠKODNOSTI koronaviru, ale naopak setiny procent komplikací po očkování představuje důkaz o ŠKODLIVOSTI očkování proti koronaviru. ;-D

14 0
možnosti
MK

navíc ta smrtnost je bohužel vyšší. Ale ono jich ubývá, protože za chvilku každý bude znát ze svého okolí někoho, kdo na Covid nebo chcete-li s Covidem zemřel. Já už vím o 3 případech a čekám, kdo bude další:-(.

5 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy