Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Stejně jako nejspolehlivější pomocnou ruku najdete na konci své horní končetiny, najdete nespolehlivější radu sama u sebe. Aha, juknutím na diskusi nejsem první. I tak mnoho zdaru. :-)

0 0
možnosti
FM

Použijte svůj vlastní rozum

0 0
možnosti
MK

Milá paní Dianová, už jsem myslel, že do této diskuse přestanu vstupovat, ale přece jen musím. Od včerejšího večera mám potvrzený Covid. Je mi divně od Štědrého večera, postupně se to zhoršuje. Poslední dva dny horečky až 38,6, opakující se zimnice, pocení, trochu mi hučí v hlavě, ale nebolí. Dnes jsem ztratil čich i chuť. Obvoďák mi říkal, že teď se mám hodně sledovat, že 7-10 den je nejkritičtějčí z hlediska saturace kyslíkem. Zatím se mi dýchá dobře, přiznám se, že v noci jsem měl trochu strach, je mi 53 a vážím metrák, měřím si kyslík v krvi zatím 95%. Podle doktora mám lehký průběh. Je mi hodně blbě, žádná chřipečka. Nedovedu si představit, co by se stalo, kdyby média zaznamenala byť u pár lidí takto závažnou reakci na vakcinaci. Jediné pozitivum je to, že teď budu mít pár měsíců v těle protilátky a nemusím se proto na očkování tlačit. POkud se z toho vylížu, můžeme odletět koncem ledna na plánovanou dovolenou. Každopádně, jakmile se na mě dostane řada, okamžitě se nechám naočkovat, i kdybych si to měl platit a i kdybych se potom měl osypat.

7 0
možnosti
Foto

Přeju Vám co nejlehčí průběh a brzké zotavení a děkuji za Váš příspěvek.

2 0
možnosti
JW

Dlouhé vlasy, krátký rozum, poraďte se s manželem... Pokud opravdu chcete vědět, pak budete muset udělat víc, než někomu věřit, projděte si stránky výrobců vakcín a odkazy na výsledky testování. Hloupost je ale nekonečná a vždy si najde nějakou výmluvu, třeba, že ten virus neexistuje.. Ubezpečuji Vás, že to opravdu nechcete dostat a že riziko spojené s nemocí je reálné, na rozdíl od "rizika" vakcíny.

2 1
možnosti
JN

J73i43ř51í 62N84o32h30a38v90a

29. 12. 2020 14:03

milá paní, po zkušenostech s různými odborníky na všechno, slučujících se ve všech českých vládách a parlamentech, vládních a parlamentních výborec a podvýborech, jsem opatrný a spoléhám hlavně na vlastní rozum a intuici. z toho pro mne vyplývá, že až na mne přijde řada, což nebude hned, i když je mi šedesát a nemoc jsem v říjnu absolvoval s lehkými příznaky, očkovat se nechám. přeji vám dobré rozhodnutí

2 1
možnosti
Foto

děkuji, hodně zdraví

0 0
možnosti
JJ

Na obezitu umírá daleko víc lidí a vakcina zatím žádná. Jo, a nakažlivá je taky.

Tak si myslím, že je potřeba počkat, až bude vakcína na covid i obezitu

1 0
možnosti
JK

Na obezitu už existuje. U mne chůze a rotoped. A jíst trochu s rozumem i co do složení jídla.

0 0
možnosti
DP

Dám, už mám dva kolegy, kteří si Covid užili se vším všudy, a nerada bych se k nim přidala.

2 0
možnosti
VZ

Vážená paní, bez důvěry nemůže společnost fungovat. Budete si sama projektovat dům, opravovat elektřinu, kontrolovat stav mostů, po kterých jezdíte, ordinovat léky na tlak či cukrovku, řidit distribuci elektřiny? Ne, spoléháte na odborníky. Spolehněte se i tentoktát, že ty tisíce lidí, co se podíleli na vývoji, testování a schvalovacím procesu vakcíny vědí, co dělají. Nakonec žádná zvláštní rizika z dosud podaných desítek tisíců dávek nevyplynula. Alergickou reakci můžete dostat na jahodu a chřipce-podobné příznaky jsou normálním projevem imunitní reakce na vakcínu, běžně pozorovaným i po očkování proti chřioce či jiným.

4 3
možnosti
JH

Vývoj, testování a schvalování nového léku nebo vakcíny je standartní, zcela odborný, velmi přísný proces. U schválených vakcín je pro indikované prokázáno , že jejich přínos převyšuje rizika. A to je ta podstatná věta. Když budete poslouchat nebo číst příběhy toho nebo onoho, budete podléhat dojmům, názorům, vyjímkám apod. Odborníci na celem svete prokazali v rozsahlych nezavislych studiich a testech, ze prinos vakcin pro dospele prevysuje rizika, tak si to nekomplikujte.

6 3
možnosti
Foto

Nikdy se neomlouvám za omyl v plusování, či minusování pro jeho malichernost, navíc u mě znamená minus "beru na vědomí", ale tentokrát musím udělat výjimku, chtěl jsem dát plus.

1 1
možnosti
JS

J69a43n 70S39o82u11č34e93k

29. 12. 2020 6:54

Ani já zatím nevím. A popravdě řečeno, ta show kolem očkování, kdy se politici a různé celebrity nechávají očkovat (skutečně očkovat?) před televizními kamerami, aby přesvědčili nás, hloupé a nerozhodné, mě spíše odrazuje. V prvé řadě sázím na prevenci, tj. pohyb, pobyt na zdravém vzduchu, kvalitní strava, spánek a pokud možno psychická pohoda. Proti chřipce očkován nejsem a neměl jsem ji minimálně 25 let. Znám případ, kdy očkovaný naopak chřipku prodělala těžkou. Takže, v první řadě na očkování proti covidu stát rozhodně nebudu, ale budu sledovat, jaké typy vakcín budou u nás dostupné a jakou dlouhodobou účinnost bude očkování mít. Jen bych se nechtěl dožít toho, že ti neočkovaní budou jakkoli šikanováni a kráceni na svobodě i svých právech. To bych považoval za horší, než je celá tato epidemie.

9 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy