Diskuse

Samec řve

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Zatim nejúdernější nadpis v historii blogu!:)

2 1
možnosti
Foto

jak bubínek na kovadlinku, co;-D

1 1
možnosti
Foto

Určitě to nejste Vy, kdo může za tyhle výjevy. Zřejmě totiž patří k jakémusi koloritu... Nejlepší je si jich prostě nevšímat, závěrem pochválit (případně ošetřit), ať už je výsledek jakýkoliv.

Jo a moc pěkná tapeta - tuhle dlažbu jsem chtěla do koupelny, ale když jsem si představila, jak ji myju, nadšení mě rychle přešlo. Jako tapata je ten dekor podstatně praktičtější (tedy vyjma té koupelny)..

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za radu, výsledek je vždy skvělý, takže si asi budu muset začít zvykat...Jinak vzor a barvu jsem vybírala s ohledem na psy- v předsíni si zásadně otírají své kožichy o zeď- původně bílou, ale...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,35
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy