Diskuse

Samec řve

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Už samotný nadpis dával najevo, že se je na co těšit. Ale ke čtení je potřeba klid, ne řev. R^

0 0
možnosti
Foto

J42a45n 83A39n43d28r19l93e

10. 3. 2019 22:17

no jasne, muzes za to TY, kdo jinej asi, prece nebudu rvat jen tak pro nikoho za nikoho, no ne? :-)V

0 0
možnosti
Foto

8-o8-o8-o8-otýýýýýýýýýýýýýýýýýjo!!

0 0
možnosti
Foto

Asi je to nějaký pravěký rituál - ještě z dob lovců mamutů.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Taky mě to napadlo, ještě že jsem ostříhaná, za chvíli by mě tu vláčel za vlasy:-P:-)

1 0
možnosti
MP

Prostě se musí SOUSTŘEDIT. A prozradím vám taje,mství. Jako vše ve světě jest limitováno, tak i balík sil a schopností, kterémužmá, je konečný. Vynaloží li všechny k tomu aby udělal nejlépe jak umí to co PRO VAS právě dělá, nedostává se mu abych tak řekl systémových zdrojů na sociální dovednosti..

1 0
možnosti
Foto

Do kamene to vytesat! Díky:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Máš doma lva, tak si nestěžuj;-)

2 0
možnosti
Foto

to jo, ale otec byl váha a řval taky?!!:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DTo znám... Máma nesměla při pokusech o kutění asistovat, otec chtěl jedině mě. A jelikož jsem ho nevnímala (=nečetla jeho myšlenky dvě minuty předtím, než přišly), sliboval mi, že mě nikdo nebude chtít.;-)

1 0
možnosti
IM

I91v33a 54M66a28r77k46o67v54á

10. 3. 2019 21:03

jako na tenise - někdo řve, někdo ne, ale na kvalitu produkce to celkem nemá vliv:-)

1 0
možnosti
Foto

Mně to přijde jako nějaký atavismus:-)

0 0
možnosti
Foto

Neřve,ale sprostě nadává.:-)

0 0
možnosti

Můj muž je ticho...:-)))

Co z toho vyplývá? Nic nedělá, a proto neřve:-D (už má, co do věku, hotovo).

A buďte ráda. Aspoň víte, že je v plné práci:-)))

3 0
možnosti
JJ

J26a63n 85J84í34l19e63k

10. 3. 2019 20:25

Trochu hluku při práci. Já si zpívám a když mě žena ruší zbytečnými poznámkami chci ji zabít. Pak se nad ní smiluji a nechám ji žít. :-)

1 0
možnosti
Foto

Takže---chápu to dobře-- jste v zásadě to samé?8-o;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,35
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy