Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J59a20n 33A86n67d20r88l57e

8. 2. 2019 21:05

nova doba, no... ale nebyt IN jeste nikoho nezabilo... R^V

0 0
možnosti
Foto

Jak psala Klárka, poprvé ve čtyřech v nemocnici bez rodičů. Do dnes mne budí strašlivé sny, o kapačkách a výměně obvazů.

Myslím, že nejste staromódní, spíš oni jsou moc "američtí" a možná i trošku nezodpovědní. Jste rozumná ženská! R^

Naše starší dcera spala poprvé mimo domov někdy ve druhé třídě na táboře. Naše menší ještě nikdy nespala mimo domov (ale s ní je to složité) a když mimo domov, tak se mnou.

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc pěkný blog a skvělé téma!R^

Tak za mě jednoznačné NE. Zodpovědnost za své malé dítě mají - i ze zákona - rodiče. A pokud se, nedejbože, něco stane, opět jsou vyšetřováni rodiče. A zvát pětileté děti bez rodičů na hausbót, to by se rodiče Emmičky měli dát vyšetřit.;-)

1 0
možnosti
VN

Dítě se musí učit samostatnosti, ale postupně - nejdřív s rodiči dále pak samo ...R^

0 0
možnosti
ŠM

k cizím lidem bych dítě tak ynepustila...neznám je, nevím, jako moc s ejim b udou věnovat a na hausbot? no to už vůbec ne!

0 0
možnosti
Foto

Organizátor takové akce buď má nějak moc odvahy, nebo nemá rozum. I když nedojde k žádné újmě, díťata tam nejspíš budou bulet, že chtějí maminku. Já jsem prvně spala mimo domov a bez někoho z rodiny v první třídě. Ve špitále...

2 0
možnosti

Za mě: máte! A na ten hausbót ani omylem. Ono když se nic nestane, tak jste ustrašená matka, a když se stane? Tak budete napořád nešťastná.

Na samostatné akce (bez Vás) je opravdu malá.

Byla jsem, jako dítě fixované na domov, v 8 letech poprvé sama na táboře, a bylo to tak akorát.

1 0
možnosti

Rv

Mamko, mamko! Nemáte pravdu!

:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ivi, rozumím Ti. Ale s tím hausbótem to můžeš udělat šalamounsky. Zkus ty lidi trochu víc poznat a pak teprv se rozhodnout;-)

0 0
možnosti
DV

D94a45v12i60d 27V75l56k

3. 2. 2019 16:27

Jako rodič souhlasím, je ještě malinká:-)V

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,41
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy