Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Nákup plavek nesnáším. V mojí velikosti dělají buď na šňůrečky, co vůbec nedrží, nebo nahoře přímo brutálně vycpané, které po namočení spadnou. Tak doufám, že ty aktuální ještě nějakou dobu vydrží.:-)

2 0
možnosti
Foto

No vidíš, a já závidím těm, komu stačí šňůrečky a takové ty sexy vystřižené, co mou tkáň neudrží:-)

2 0
možnosti
Foto

Jak já ti rozumím, Ivo. Nakupování plavek je pro mne taky celkem horor.8-o Mám takovou dost neplavkovou postavu a když se vidím v zrcadle v kabince, tak mám pocit, že jim nefungujou zrcadla. Svou konfekční velikost reklamovat nemůžu, ale ta zrcadla by měli vyměnit!

R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Taky mám neplavkovou postavu, ale ta zrcadla, to je teda hnus;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

H72a37n84a 93V91l37k94o16v37á

23. 5. 2018 17:23

:-)R^Má mladší dcera na rozdíl od své starší sestry nakupování hader též nesnáší (vyzkoušet najednou 2 trička je maximum) a mně s přibývajícím věkem to otravuje taky čím dál víc.

Jedna moje přítelkyně mi poradila řešení - Bonprix, zásilkový obchod.

Do 14 dnů můžeš vyzkoušené vrátit a spolehlivě dostaneš peníze zpátky.

Nejsou to sice "značky", ale ty věci jsou víceméně nadčasové a přiznám se že už na těch módních trendech neujíždím jako v 25....

Plavky jsem tam koupila i loni v listopadu.

1 0
možnosti
Foto

Jenže já nesnáším i chodit na poštu;-(;-D

2 0
možnosti
IM

I21v62a 96M90a96r29k45o89v10á

23. 5. 2018 16:44

Krásné napsáno, IvankoR^:-) uplně se v tom kšeftě vidím...

3 0
možnosti
VV

Nejezdete na Seberak, zkuste jezera v Oberbayern, tam vam staci jen ta spodni cast. Ale casto i zadna.

0 0
možnosti
Foto

R^Tak ať se Ti v nich dobře plave, Ivi:-);-D

2 0
možnosti
Foto

díky, Jene, už se těším:-)

1 0
možnosti
Foto

My mužský to máme povětšinou s chozením do obchodů stejné, vy ženy rozličné. Děkuji za popis!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem asi chlap, Horste;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy