Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

No takove cteni jsem tady necekal. To dokaze cloveka dokonce i zbourit, damo;)))

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že v dobrém, pane:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásný příběh, Ivo!R^:-):-)

0 0
možnosti
SN

:-).........osobně znám lepší případ. Ne sice s OSVČ, ale s milenkou o 30 roků mladší. Všechno běželo, jako obvykle, když byli v nejlepším....škyt a konec. Není to pro chlapa krásná smrt? Ale pro du dámu......jistě velmi nepříjemné. Ale....mohla pak už jen vzpomínat na to co spolu za několik pěkných let prožili. R^R^R^V

0 0
možnosti
Foto

Být na místě té dámy, tak je druhé škyt- moje...;-(:-)R^

1 0
možnosti
MV

vedet, ze jde o nas "posledni" sex, jak by to asi vypadalo, kam by to az doslo?

fajnovy je prave to planovani dalsiho....

hezky sem si pocet, Ivano

0 0
možnosti
Foto

Díky, jsem ráda:-), Marku. Jsi si jist, že tento byl fakt poslední, že se dále neplánovalo?;-D

0 0
možnosti
DV

D89a25v63i58d 74V88l56k

17. 4. 2018 12:57

Jsem se lekl , že píšeš o mě ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Nene, Tys v nejlepších letech, přece!:-)

0 0
možnosti
MK

Článek moc hezky napsaný, jen nevím jestli je uveřejněný na správném místě.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy