Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, Ivanko, tady si asi rozumět nebudeme. Lidi jsou dnes zvyklí, že nepapají kvalitní stravu a žerou jen nějaké podivné potravinové doplňky. A tak to také cpou svým mazlíčkům. No, v tom jste normální.

Ale dnes je zvykem, že lidi chodí po lékařích celkem zdraví. Chtějí léčit anginu, kterou nemají. A toto přenášejí i na svoje mazlíčky. Za léčbu člověka nechtějí dát ani korunu, za "léčbu" domácího mazlíčka vyhazují tisíce korun. Když jsou tak bohatí... Že? Ano, do toho mi nic nemusí být.

Mám jiný přístup k životu. Přece nebudu trápit domácí mazlíčky vyšetřením u veterináře, když je obtíže stejně přejdou i bez lékařského zaklínání! Sám jsem k sobě také takový Herodes.

Měl jsem částečný výhřez bederní páteře. Všechna čest, lékaři mne řádně vyšetřili. Jen když jsem se po telefonu ptal na svoje CT, začal lékař dotazem, zda mne přivezli na vozíčku. To mne znejistilo. Lidi se většinou nechávají operovat! Operovat! Já musel uklidit les, který jsem předtím pokácel. Tak jsem zatnul zuby a vynášel s rodinou špalky. To samozřejmě nebylo nejlepší! Jinému bych to nedovolil!

Potřeboval jsem natahovat bederní páteř na trakčním stole. Trakční stoly nejsou! VZP tuto základní léčbu přestala platit. Trakční stůl prý nikde nenajdete. Tak jsem si vymyslel autotrakci, naučil jsem se provádět si sám sobě trakci na komerci. Úspěšně. Během čtyř let postupně došlo ke zhojení. Bez lékařů.

A když tak vnímám, jak kvalita humánní medicíny klesá, nikdy bych nepřipustil trápení domácího mazlíčka u zvířecího doktora. Nejsem až takový Herodes!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Měl byste vyzkoušet dr.Herčíka v Horoměřicích. Je to PAN veterinář. Také se na něho stojí fronty.

1 0
možnosti
ŠM

co to proboha bylo za nánu? Takovejm vetkám se raději vyhnout!!!!!!

1 0
možnosti

Já také s mazlíčky k doktorovi nechodím! :-)

0 0
možnosti
PL

R^Já papám poslušně všechno, co mi doma dají.

0 0
možnosti

Děláš dobře, Pavle! Také ti doma žena vyrábí máslo z domácího mléka? Neporovnatelné, co? Také Ti dělá domácí tvaroh a sýry? Také kupuješ maso nastojačku na louce?

Od té doby, co žena koupila šunku (!), která nebyla k jídlu, ani kočka ji nepapala, ani slepice (a to už je co říci!), kupujeme uzeniny jen u známých uzenářů.

Nejsem dobytek, aby mne krmili odpadky! :-)

4 0
možnosti
Foto

R^Obcas si rikam, ze bych chtel byt u nas kockou. Byt u vas psem je nejspis stejne skvele, Ivi:-)

8 0
možnosti
DS

Ahoj Ivi, mám obdobně "týraného" psa, ač proti Rézince je rozmachánek od malinka a se svými 9,5 lety mladík. První dva roky jsem se upřímně snažila ho držet na, podotýkám značkových, granulích. Ne, že by můj rozpočet samoživitelky ten 10kg pytel za měsíc (900-1600) nežral zaživa, ale co by člověk pro zdraví svého psa neudělal, že? Nicméně, když mi po granulích mu šitých prý na mýrur (je zlatozlatý retrívr) a zoranžověl po přidaném karotenu, takže jsme mu začali říkat Samvěd Karotka, mírně jsme zpozorněli. Když se však opakovaně poté, co jse mu dala trochu tvarohu či hovězího z vývaru, osypal, osypky si rozlízal do zánětu (několik tisíc, dodatečně prý jako důsledek alergie na bílkoviny), řekla jsem granulím STOP a náš miláček žije na ovaru. přílohy téměř žádné (tloustl po nich), zeleninu přidávám sem tam. A od té doby ani nezakulhal, ač s ním jezdíme na výšlapy a podniká skoro všechno s námi a kdybychom ho nechali, i by s námi běhal. Tlapku a podrbání Rézi a pozdrav vám všem doma R^

2 1
možnosti
Foto

Moje psiska žerou všechno. Granulí snědí ráno celou misku,ale po zbytek dne se stejně tváří,jakoby týden nejedli.;-D

3 0
možnosti
PS

Proč dáváte své peníze někomu koho štve už to, že jste vstoupila do dveří? Musela jsem v Praze vystřídat hodně veterin a stále vzpomínám na skvělé "kluky" v Kroměříži, ale radši psa převezu někam kde se mu budou opravdu věnovat, než to co popisujete. Jo a krmim syrovým.

3 1
možnosti
SV

Mám 18 letého kocoura. Začal v posledním půlroce odcházet, tak jsem s ním šla na veterinu. Máme úžasnou veterinářku a je to i kamarádka. Kocoura prohmatala, vyzkoušela reflexy a řekla mi, že prostě je to jako kdybych tam přivedla stoletého člověka. A na otázku jestli mám dál dávat granule, že už je teď moc nechce a byl na nich živý 17 let, jenom občas měl masíčko syrový na přilepšenou, tak mi Radka řekla: dávej mu to co má rád, tady už to nevadí a neuškodí. Takže mého milovaného Barneyho teď rozmazluji, dostává jatýrka, kuřecí masíčko, vepřovou kotletu. Jo, ať jsi tady hezky dožije v klidu a v pohodě.

7 0
možnosti

Moje řeč. At mají, co jim chutná a at se mají dobře.

3 0
možnosti
Foto

R^Každý považuje za "týrání" něco jiného. Co řevu bylo a stále je právě proti granulím...

1 0
možnosti
Foto

Musím říct, že jsem se v tu chvíli cítila být vinnou za všechno zlo na světě

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy