Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych si z těch vrásek nedělala vrásky, Ivo. Botoxem napuchlé tváře vypadají děsně, vrásky jsou přirozeně krásné. Horší je, že svým dcerám už plenit šatník nemůžu - mají o dost menší konfekční velikost, kterou jsem kdysi v jejich mládí taky měla... Berme svou "pokročilou" krásu jako přednost a pokud někdo z našeho okolí snad vidí nějaké nedostatky, měl by sám nahlédnout do zrcadla.R^;-D

7 0
možnosti
Foto

ale jo, mne jenom šokovalo, že i já...:-)

1 0
možnosti
VV

Nemohu se vyjadrit, ja mam jeste porad vse hladke. Ale zkuste se poradit s Helenkou, ta vypad aporad jeste jak zpod zehlicky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty máš teda téma na Boží hod.8-o Uf, jen vrásky.

1 0
možnosti
Foto

trochu cvičit trochu o sebe dbát a budete krásná i v devadesáti:-)R^;-)

0 0
možnosti
Foto

J11a52n 90A94n17d52r46l48e

25. 12. 2017 19:35

k závěrečné žádosti se z nízkých sobecky zištných důvodů připojuji, ale i kdyby to nějak ne úplně vyšlo, s moudrostí a pokorou sobě vlastní se s tím smířím... hlavně ať Ti Ivanko dlouho zůstane zdraví duševní, protože dva už by u nás dvou bylo moc...:-P

R^V

0 0
možnosti
Foto

tvé přání není z nejmenších, Jene;-D

0 0
možnosti
Foto

tyjo...ve mně hrklo, hned jsem viděla chorobu, a prej vrásky! To je normálka přece!

3 0
možnosti
ND

S přírodou nejde smlouvat, ale je možné nad tím moc nepřemýšlet, a těšit se z toho co právě je a na starších ženách je nejhezčí úsměv;-D

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Ivano, čas nezastavíš, ale má to i své jisté výhody....;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,53
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy