Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Iv, někdy se tomu nevyhneš. V devatenácti letech mi vyšmikli 3x4x4 cm z pravého prsu. První, co jsem po operaci kontrolovala bylo, jestli mi zbyla alespoň bradavka... naštěstí nezhoubný nádor... Tenkrát byla pro mě prsa důležitá.

Dnes už nejsou...

Důležité dnes pro mě je: stihnout za život někoho milovat, žít a ne přežívat a užít si cokoli ve zdraví. A pokud mít zdraví znamená nemít kus svého těla, pak budiž...

Měj se báječně V:-)

2 0
možnosti
RE

Jeďte se podívat do Anglie. Tam tohle tak neřešej, že jsem si toho všiml i já!:-);-D

0 0
možnosti
Foto

já to taky v zásadě až tak neřeším...;-D ...ale nas... to;-€

0 0
možnosti
PL

"Zrcadlo, kdo je v bytě zdejším nejkrásnějším?" Jak neodpoví podle Tvých představ, tak vyhodit a koupit nové.

0 0
možnosti
Foto

nemohu pořád kupovat prosklené skříně a skříňky;-(:-)

0 0
možnosti

Naštěstí toto jediné je spravelivé, všichni stárneme, i já se dívám na všechny ženy kolem sebe, právě na ty, které nemají ty míry perfektní. A to jsou kočky, umí se krásně obléct, namalovat a jsou usměvavé, přesně jak vy Ivano, nebojte se, jsme v tom všechny !!!

4 0
možnosti
Foto

Ivanko , neřeš to. Dá-li Bůh, budou i ty vrásky pro někoho krásné - pro ty, kteří Tě milují... :-)V

2 0
možnosti
Foto

Manuka med, nebo, Ivčo, obrátit zrcadla a dát co nejslabší žárovky. Ale raději ponesem své stárnutí hrdě a všichni nám budou závidět R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Nesem vám noviny/ poslouchejte/ z betlémské krajiny/ pozor dejte ;-) Mně přinesl Ježíšek krém na vrásky. Chceš odmáznout? :-)

0 0
možnosti
Foto

ááááááááááááááááááááále, na tu moji jednu vrásku;-(, mázla jsem to sáááááááááádlem;-D

1 0
možnosti
Foto

J85a63n 35P76r22a17ž26á70k

25. 12. 2017 21:20

Ivi, zralé ženy jsou přece nejkrásnější:-)

1 0
možnosti
Foto

zralí muži také, Jene:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,53
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy