Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Vzala jsi to za správný konec, Ivi. Napřed získat spoustu zkušeností, abys měla nadhled a pak objevit toho pravého. Honzu pozdravuj:-)

3 0
možnosti
MB

Jsem racionální člověk, z usedlých - bezrozvodových poměrů. Řada věcí se pak dá vydedukovat, předurčit. Mne i fascinuje, že se mají sejít absolutně neznámí lidé a odžít spolu celý život ! Aby to ustáli, tedy eliminovat excesy. Pak, např. v tom parku se psem, by měl mít člověk nějaký připravený dotazník :-) - Máte hezkého pejska, nicméně : Co vaší rodičové, jakého jsou vzrůstu a váhy, co choroby, co jejich minulost a současnost, čím se živí - nějaké políčko s rybníčkem, by nebylo ... ? To pochopitelně nikdo nedělá, se mnou v čele. Zabuble jakási vzájemná chemie a z laboratorních pokusů pak vznikne pevný svazek ... Musím uznat, že pak i celá vědeckost , zkušenosti odhadů - předpokladů je úplně k ničemu ! Jde mnohde o prostou, šťastnou náhodu ... ! Faktem je , že prostý náhled do protější rodiny i mnoho napoví. Já to štěstí měl, šetrná tchyně - pracovitý tchán, zcela rozradostněn, že konečně do jeho světa vstoupil mužský fenomen - jako posila ! Otec dcer ! - Jako chlapi jsme si moc nepomohli - u mne opět samé dcery ! Inu, jak říkám - pohled naproti cosi napoví - nicméně dobrou vůli + štěstí, je třeba nezbytně mít ! Na mne sedlo - přeji všem, rovněž ! ... Žena a muž = patří k sobě, jako k velbloudovi hrby ! :-)

3 2
možnosti
Foto

Blahopřeju k sednutí štěstí:-)

1 0
možnosti
Foto

Drž a nepusť, Horste, díky!:-)V

0 0
možnosti
JH

J85a24n 44H61l19e13d49í58k

23. 9. 2017 23:33

je nepohodlné se obětovat, vychovávat moderní ((nevycválané)) potomky a věrně sloužit manželovi a vždy při něm stát. Proto vám sex-dietu vřele doporučuji. Hasanové jen vyčkávají, až jich bude víc a víc a víc. A slušňáci vymřou na slušnost

1 1
možnosti
Foto

Paní Ivano, máte u mě plus, jak jste nad věcí a dokážete přijmout i ne zcela vstřícný názor. A fakt jsem tenkrát žral ty blogy včetně diskuzí, ať už je psala protistrana anebo ta vaše. Přišlo mi, že jsem ty příběhy žil s vámi, byť nahlodán, kam se přiklonit. Tohle "vzrůšo" na těchto stránkách chybí. Tedy ještě víc chybí "sluchadlogate", škoda, že to admini smazali. Když jsem tam byl naposled, bylo přes tisíc příspěvků, což je v historii blogů nezapomenutelné. Přiznávám, že Diandrdle jich neměl méně, ale už se mi to nechce dohledávat, vím jen, že některé blogy zmizely. Ovšem ten o světluškách či co ve Stromovce pro mě zůstane jedničkou!

1 0
možnosti
Foto

ale berušky, přece ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ať o dopadne jak to dopadně rozhodně budete mít jednou na co vzpomínat

tak držím palce :-)

1 0
možnosti
Foto

Nemyslím to ve zlém, ale vzruch na blogu jsem zaregistroval vlastně jen 2x pod dnes již pro mě pod nezapomenutelnými jmény: Duo Diandrdle a Sluchadlogate.

1 0
možnosti
Foto

Život je jen náhoda... atd. To samý asi platí i o lásce.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Protože život je láska :-)

2 0
možnosti
Foto

H18a42n21a 67V70l89k30o66v34á

23. 9. 2017 21:53

Inu, vzpomínám, že jsem se tenkrát k tomu tak nějak nevědomky okrajově připletla....A těší mne, že to má dlouhodobý úspěch;-)R^

Jinak já jsem zatím ve fázi kdy žiju sama (už jen s jednou dcerou) a změna mi zatím nepřipadá žádoucí, jsem s tím tak nějak spokojená. Možná to bude jinak až mne opustí i to druhé dítě (to už mi ovšem potáhne na důchod...) Ale máš pravdu - při venčení se seznamuješ jako na běžícím páse. Máme boxera, fešáka (jeho zdravotní vady na něm nejsou vidět) a seznamují se muži i ženy od dětí až po dědečky.

Dokonce mi přijde pravděpodobnější najít partnera při venčení psa než na seznamce.

1 0
možnosti
Foto

Venčení je tutovka :-)

0 0
možnosti
Foto

Správně, nechat tomu volný průběh.:-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy