Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Až mě mrazí...)))

Ale dobře napsánoR^

5 0
možnosti
Foto

Karma. Smutnej příběh. Vy ženský to někdy máte s náma chlapama těžký.

4 0
možnosti
Foto

Díky. R^ Znám ale i muže, týrané ženou

3 0
možnosti
Foto

D71a89v50i87d 82H74y30n78e32k

15. 9. 2017 21:58

Asi bych tu jako muz nemel reagovat, ale text me zaujal a tak si dovolim jednu radu, ktera pujde oroti nam muzum. Je to rada spise pro slecny, nez se vdaji. Az si budete myslet, ze sveho partnera znate, ozerte ho, co se do nej vejde. Muz se vam pak otevre jako kniha. Jestli v nem drimaji nejake besy, tak se predvedou v plne parade. A vy budete mit moznost si vybrat, zda je dokazete zkrotit, nebo ho radeji opustit.

15 0
možnosti
Foto

To je slovo do pranice! Vřelé díky za radu!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

R^Silný kafe, Ivi. Jako sám život.

8 0
možnosti
Foto

R^psychické týrání dokáže člověka tak zlomit, že není svchopen se bránit-také jsem to poznala na vlastní kůži a až zpětně jsem si to uvědomila

5 0
možnosti
Foto

rovněž jsem zažila...R^

0 0
možnosti
JS

R^V...kdo nezažil zoufalství tohoto typu, nepochopí... osobně jsem zažila ty pocity bezvýchodnosti.

Ale sáhla jsem "jen" na svůj život.

A měla nesmírné štěstí, že mi pomohli cizí lidi, když ty vlastní jsem nezajímala... díky tomu všemu a znovunalezené chuti se se životem porvat, jsem se pak dokázala rvát i za druhé, kteří ztráceli naději...

Dík, Ivčo...

7 0
možnosti
Foto

Štěstí, byly by tě hrozná škoda, JaniV

2 0
možnosti
Foto

R^Psychické týrání má ve finále horší následky, než bití. A taky se daleko hůř dokazuje.;-(;-(;-)

4 0
možnosti
Foto

Bolí možná víc než ty fyzické rány...:-(

3 0
možnosti
Foto

H35a13n27a 47V30l11k86o72v40á

15. 9. 2017 20:24

Víš, něco podobného zkoušel můj bývalý manžel. Tatínek profesor, matka vědecká pracovnice a on sám to dotáhnul dvakrát do prvního ročníku na vysoké škole, kde oba učili.

Býval to pěkný a chytrý chlap a (popravdě) já jsem pro něj byla taky slušná kořist...

Když začal s podobnými projevy, rozvedla jsem se v pátém měsíci těhotenství. Jeho matka na mně nenechala nit suchou, nicméně o vnučku měla zájem. Potom umřel tchán, stala se spousta věcí a v současnosti bydlí ten výlupek u ní na chalupě, ona nás tam zve a když jí (své matce) dělá tyto výstupy, hledá ona zastání u mne, protože na mě on si netroufne (a po vsi vypráví, že jezdíme za ním...).

Je to smutné, ale ničemu jinému než tvrdému jednání tito zmetci nerozumí.

4 0
možnosti
Foto

Dobře jsi udělala, ale na tohle má málokterá psychicky týraná ženská.R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,50
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy