Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Úbytku tohoto druhu babiček jsem si vsim už před pár lety... Zajedu někdy k nám, Ivano. Člověk musí vypadnout z města. Tady ještě jsou a já se s nima dávám do řeči. Takový moje tajný tankovaci pumpy...

2 0
možnosti
MV

Úbytku tohoto druhu babiček jsem si vsim už před pár lety... Zajedu někdy k nám, Ivano. Člověk musí vypadnout z města. Tady ještě jsou a já se s ní a dávám do řeči. Takový moje tajný tankovaci pumpy...

1 0
možnosti
Foto

U nás v Praze ni babičkovsky klasická noha, Marku, na jihu, kam jezdíme, skoro taky ne...:-( nenatankuju a nenatankuju ;-(

0 0
možnosti
Foto

No jo

No jo, svět se mění, co bylo není... Dnešní babičky surfují na internetu a vaří podle internetových receptů. A šusťáky - ani náhodou. (I když na venkově se ještě nějaká ta babička podle našich představ najde). Díky za pěkné povídání... R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Já děkuju za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

No jo no, karma, ale já už jsem taky dozrála věku, kdy bych měla mít šátek, baloňáček.... Líčím se, chodím sportovat, jsem činorodá u PC... :-) Holt doba je jiná, moje jedna babička chodila v šátku, ale ta druhá ne, ta se i malovala :-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, no;-( Vypadá to, že si budu muset dělat babičku v baloňáčku a šátku sama...;-D

1 0
možnosti
ZH

Je to tak, zmizely! Ale fakt nevím, jestli je to dobře. Moje "vesnická" babička byla přesně podle zažité fazóny. Se šátkem, později s hůlkou, neustále kolem plotny a na družstevním lánů s řepou. A v zimě se s tetkama dralo. :-)

2 0
možnosti
Foto

Mělo to svůj půvab, že:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,55
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy