Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Jana Slaninová....jste mě taky pobavila....řidičák na automat:-)))))......

0 0
možnosti
Foto

Šaltpáku považuj za kvedlačku, jen s tím rozdílem, před kvedláním s ní si musíš pokaždé dupnout levou nohou R^;-D Přeji úspěšné kvedlání!!

1 0
možnosti
Foto

Úskalí života s řidičákem v Praze už jsem Ti nastínila na FB....

Tak teď něco pro povzbuzení - řidičák mám od dvaceti, tenkrát (můj otec měl druhý pracovní poměr jako instruktor v autoškole - i na autobusy, šéfoval jedněm garážím Dopravního podniku...) jsem začala jezdit se Škodou 120, se sytičem a tak...občas to zdechlo na kolejích na nejrušnější křižovatce Brna... a když jsem u hřbitova při parkování zaparkovala výfukem do hromady písku, dojela jsem potupně MHD a sdělila otci kde má auto hledat. Potom jsem řidičák nepoužila až do prvních narozenin mé starší dcery, kdy můj tehdejší manžel usoudil, že by bylo praktické kdybych řídila a neobtěžovala ho žádostmi "dovez nás...."

Šel na to chytře, nejdřív na parkovišti, posléze v nedělním dopoledním provozu...a tak jsem se postupně otrkala a auto začala milovat. Nutno říci, že můj Richard (Renault 19) již skutečně neměl sytič a tak nějak jsem se na něj mohla více spolehnout.

Dodnes mám slabost pro spolehlivá auta. Je to jako s muži. Takové auto Ti rozšíří obzory a dodá velký kus svobody. Tak hurá do tohoR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám Mercedes Huberta!;-D Už na to slyší...

Díky za povzbuzení:-)V

1 0
možnosti
Foto

R^Ivi, drz se, vsak ono se to podda a casem se Ti to treba i zalibi. Tak hlavne klid a pohodu za volantem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zatím jezdím jak uhranutá- třeštím oči, dýchám jenom nárazově, jinak zadržuju dech, rudá jak krocan...;-D

1 0
možnosti

Tuším, že příští rok už se piloti F1 budou klepat o titul, až se o Vás,, Ivano, dozví. Další Eliška Junková na obzoru!:-))

Tak hodně štěstí!:-D

1 0
možnosti
Foto

To bezesporu, jezdím max. 50 a ještě se klepu...;-D

1 0
možnosti
JS

R^Iv, sbírám odvahu si udělat řidičák na automat v dohledné době. Abych se nemusela stresovat řazením ;-)

Držím Ti pěsti R^

1 0
možnosti
JK

8-o...pobavila jste mne.....řidičák na automat....;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy