Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

FamózníR^R^R^Chtěl bych být Vaším žáčkem paní učitelko.:-)

Já jsem si nedávno také vzpomněl na Cimrmana při návštěvě Kokořína (a napsal jsem o tom povídání). Cimrman je prostě všudypřítomný.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju:-)V květnu máme zápis a specielně v mé třídě bude spousta volných míst- odchází mi hodně předškoláků....;-)

0 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, paní Ivano. Co se týče divadla Járy da Cimrmana sahá moje vzpomínka až do března 1969, Malostranské besedy a představení Vyšetřování ztráty třídní knihy.

Vždy jsem Cimrmany zbožňoval (to "da" mezitím nějak vyšumělo), ale jejich politická "angažovanost" v "bitvě o televizi" mě posléze dost odradila.Zvláště, když od počátku tvrdili, že jejich mottem je legrace, nikoli politika.

Ale, kvůli tomu nepíši. Mám tento věcný dotaz: Někdy v letech 1978-1979 jsem byl na schůzi rodičů MŠ Kvasnicova ulice na JM (nyní přejmenováno a MŠ zrušena) a tam nás soudružka ředitelka důrazně upozornila, že nejsou žádná "mateřská školka", nýbrž a jedině mateřská škola a nemáme je tímto nesprávným pojmenováním urážet.

Tak, jak to vlastně je nyní? Škola nebo školka?

P.S. Tenkrát to představení v Měšťanské besedě mělo takovou legrační dohru. Chytil mě vrátný ženských domovů na pražském Spořilově, když jsem se po ránu plížil z té ubytovny, kde bydlela uvaděčka toho divadla.

1 0
možnosti
Foto

J96a11n 71A50n62d88r49l64e

11. 2. 2017 0:03

no, to je teda ereny 8-o

:-)R^

1 0
možnosti
DB

Eremü, když už... A obecně k citacím z Cimrmana: Na jednu stranu je krásné, že ty hlášky zlidověly, na stranu druhou si myslím nezaslouží být za každou cenu neustále profanovány, zejména v situacích, kde jsou vtipné jen díky původnímu kontextu. A ze všeho nejhorší nejsou ani tak trpaslíci, jako spíš to, když je někdo komolí... Zde jsme často stáli před otázkou, jak takového člověka potrestat. Názory se podle osobních zkušeností různily. Jedni - jako třeba profesor Svěrák - ho chtěli zabít. Naproti tomu doktor Penc soudil, že zabít je málo...

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,53
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy