Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Krásný - pábení ?...)))R^

2 0
možnosti
Foto

No ve vašem věku už to chce svoji porci spánku. ;-D

1 0
možnosti
MK

R^ Samotná představa scény je "béčko" proti těm dovětkům, dusícím se v mysli pod dohledem reálného pohledu druhého "já".

1 0
možnosti
JP

J41a18n 49P43a39l60l43a82s

28. 1. 2017 23:17

Dobrý večer, krásné počteníčko, díky.

1 0
možnosti
Foto

To mě těší, díky

0 0
možnosti
ES

To nebyla pravda? Škoda....8-o

1 0
možnosti
Foto

R^Pokud fantazie, jak píše Martina, tak nádherná. A kdyby přece jen realita, tak co víc by si člověk mohl přát:-)

1 0
možnosti
Foto

;-(;-(;-(spááááááááááááááááááááááááááát, milý Jene;-D

1 0
možnosti
MT

U toho hledání kostí v mečounovi mi to došlo... bujná fantazie...:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,82
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy