Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, hezké čtení pro ženy. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pane, Vy jste žena?;-)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, můj rekord byl 13 na vojně ve Znojmě s krásnou Moravankou. Ve tmě vedle kasáren, kluci mi z okna hodili deku. Jen jsem pořád něco cítil, myslel jsem, že Moravanka neudržela stolici. Ona se poté přiznala, že to samé si myslela o mně. Ale ne, v té temnotě jsem jen hodil deku na čerstvé výkaly někoho před před námi. Deka vzala za své, zůstala mezi ostatními odpadky. Ve tmě je to tedy dost riskantní. Tobě (VÁM) R^R^R^

2 1
možnosti
Foto

Ty máš ale zážitky, Horste:-)

0 0
možnosti
JS

Promiňte, ale působí to na mě dojmem, že jste frigidní.

1 0
možnosti
JS

R^VR^ paráda, Ivi ;-) Skvěle napsáno a evidentně i skvěle prožito.

1 0
možnosti
Foto

Teda, na co ty nemyslíš.8-o;-D;-DR^;-)

1 0
možnosti
MV

presne tohle delam! teda - nemyslim osm krat denne - to uz ne, 4x, 6x..., ale mam na mysli to zradlo pro ptaky nebo jinou zver, kdyz jdu z jidla v restauraci. pokazdy capnu neco co kapsy a venku krmim. stella miluje ty susenky ke kafi... pobavil jsem se, hezkou nedeli preju, Ivano

2 1
možnosti
Foto

taky to tak dělám, Marku:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ivi, pěkné, já už dávám přednost spánku ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pokud realita, pak ze srdce přeji. Pokud fikce, tak taky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,70
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy