Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no fůůůj to je hnůůůj

ale pro vás karma;-)R^

1 0
možnosti
LI

K zasmání i zamyšlení. R^ Co si leckdo troufne, můj rozum nebere...)))

1 0
možnosti
Foto

;-DA jak samozřejmě se tvářil

0 0
možnosti
Foto

Blink blink... 8-o Zase mi tu chybí zvracející smajlík!

2 0
možnosti
Foto

Tehdy mi taky moc nechybělo...

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, co k tomu dodat, prasátko.

1 0
možnosti
Foto

No, ehm, takový chuťózní zážitek:-P! A kterýže bazén to byl?

Jinak díky za pobavení, naštěstí už jsem po obědě a ještě mne čekají dvě odpolední vyučovací hodiny s maturanty. Hezký den, Ivo!:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Útěchou Vám může být, že svého času se nedalo projít po okraji bazénu, aniž by náhodný procházející nechytl plíseň. Teď už je to snad lepší.

1 0
možnosti
Foto

Fujtajbl, zrovna obědvám. Ivko, myslím si totéž, co Honza, jistě se potkáte jinde;-)

1 0
možnosti
Foto

Skoro s tím už počítám, možná si navíc bude holit některé části těla...:-(:-)

0 0
možnosti
JF

J87a42n 32F59r90ý56d64l

8. 11. 2016 12:16

Je to jen nepříjemné, ale není to o nic nehygieničtější než plavání v tom louhu moči a zpocených neumytých těl. Nějaké choroby z toho nehrozí víc než jindy.

2 0
možnosti
DS

tak to je dobrý humus.... krásně jsi to napsala ... a jste dobré, ženské, že jste ho neinsultovaly, já osobně bych se asi neudržela.

3 0
možnosti
Foto

Odvelel ho personál, jinak nechybělo moc...:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ivano, nechci Tě strašit, ale změna bazénu Ti možná nepomůže. Jestli ho ten plavčík nakonec vyhodil, tak tam ten hroch znova nepůjde a Tobě hrozí nebezpečí, že se s ním setkáš jinde.:-)

1 0
možnosti
Foto

To by mě trefilo...;-(;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,55
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy