Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)...Jsem už také letitý a jak pravím...kde sedí doma a čumí na telku, je mrtvý člověk. Ale každému to není dáno. S přibývajícim věkem přibývají nemoci,(za poslední dva roky o tom něco vím). Sedám pořád na koně, ne už třikrát denně, jak před třemi roky, ale když se najde na vyjížďku dobrá parta, překonám strach a jedu.

Také znám jedno přísloví- nejlepší je umřít mladý a zdravý ! R^VR^

3 0
možnosti
Foto

Rozuměli byste si spolu, myslím:-)

1 0
možnosti
Foto

Nuže - odešel šťastný:-). A nejspíš i díky Tobě.R^

4 0
možnosti
Foto

Ivi V

Můj taťka byl něco podobného, neměl sice plachetnici, ale ještě půl roku před svým odchodem, v 89 letech, smělě obíral jabka z kymácejícícho se žebříku. Byť jsem mu to výslovně zakázala. Ale když jsem byla v práci, nemohla jsem vidět, ani jsem nechtěla. Ale sousedé viděli :-)

Tvůj i můj. To byli chlapi, o kterých se dá říct, že do konce života byli frajeři. Byť mi to v poslední řeči rodina zakázala říct, jako nevhodný výraz do svatostánku.

3 0
možnosti
Foto

Moc pěkný...crcání je fakt na prd!R^

3 0
možnosti
Foto

;-DAsi bych se neměla smát, co?

P.S. Můj děda v 85 nebo kolika lezl po žebříku na stromy stříhat větve. Babičku tehdy málem odvezli...

3 0
možnosti
Foto

Rozumím tvojí babičce ;-D

1 0
možnosti
Foto

Krásný příběh. Slovo ́crcání ́ životem se mi moc líbí. To znám, někteří otcové bývají k stáru (k hrůze svého okolí) nebezpečně hyperaktivní. Ten můj si před pár lety zlomil obě nohy, když lezl na hrušeň. Ne snad, že by ho to nějak odradilo od výšek - už léta vyhrožuje, že vlastnoručně opraví střechu na chalupě...:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Táta byl strašidelně hyperaktivní po celý svůj život:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,50
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy