Diskuse

Líba

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Uf, to je sila, Ivano.

3 0
možnosti
MV

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

3 0
možnosti
Foto

Mám husí kůži, podobné příběhy znám, ale ne v tak plné obludnosti..

2 0
možnosti
Foto

Mám husí kůži..obdobné vztahy znám, ale ne v tak plné obludnosti..

1 0
možnosti
DS

Tak to je hrůza... domácí násilí v té nejkrystaličtější podobě, byť schované za fyzickou nemohoucnost matky. Kéž by se Mirek vzmužil a svou Libušku si odvedl. Taková matka si nic jiného, než poznat ústavní péči, nezaslouží.

2 0
možnosti
Foto

Musí to být šílené

0 0
možnosti
Foto

Přečetla jsem každé slovo! Jaruška by měla sestře nabídnout pomoc a vystřídat ji v náročné péči o maminku, nikoliv se jí vysmívat. Maminka je povaha, která si potrpí na vnější efekt. Proti takové koalici těžko někdo něco zmůže. Příběh ze života, tak to skutečně bývá, že ti hodní a obětaví jsou biti. Když pak sami potřebují pomoc, nikdo nemá čas. Díky.

5 0
možnosti
Foto

Já děkuju Vám, paní Jarmilo

1 0
možnosti
Foto

Umím si to představit.;-(

2 0
možnosti
Foto

IvoR^ moc dobře tomu rozumím, je to u nás právě taky aktuální:-/

2 0
možnosti
Foto

Ivi R^ S těmi příspěvky a sourozeneckou závistí ... když jsem občas kupovala ve zdravotnických potřebách něco pro rodiče, vždy mi kladla paní majitelka na srdce, jen si ty účty nechte, když jsem říkala, že je nepotřebuju. Jednou může dojít na lámání chleba, kde jste prošustrovala důchod rodičů, pravila. Naštěstí k tomu nikdy nedošlo, ale těch případů, říkala, zná hodně.

7 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy