Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jednou mi známá nesla nějaké věci, co jsem u ní měla schované od stěhování. Bylo to křehké zboží - vánoční ozdoby a tak. Ale dala to do morbidního černého pytle a postavila mi to za dveře bytu. Nebyla jsem doma. Normálně by do toho někdo kopl, ale tak to obcházeli asi velkým obloukem a ozdoby přežily ;-D

Ivi R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo, takovej černej pytel...Ten dělá divy!;-D

0 0
možnosti
JH

Vám stačí na pobyt v knihovně v Mafiánské jenom hodina?8-o;-)8-o

1 0
možnosti
Foto

R^;-DIvo, četla jsem to bez dechu, super!

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý způsob jak si podržet parkovací místo a pěkně a poutavě napsáno.R^

U nás na půlkilometrové ulici, která bývá přeplněná parkujícími auty to někteří řidiči řeší tak, že si klidně strčí auto napříč chodníku na vjezdu do svého domu, že tam sotva projede kočárek. A stojí tam třeba dlouhé hodiny, přestože se třeba uvolnilo místo pro řádné parkování! Co jsem se navolal na Městskou policii, nějaká ta pokuta byla, ale děje se tak dál.

1 0
možnosti
Foto

Mně se líbil ten zhysterizovaný dav. Cítili i zápach;-D

0 0
možnosti
Foto

To se Vám. Ivanko povedlo... Krátké, vtipné, překvapivé. A možná dokonce ze života. R^ (Karmička).

1 0
možnosti
Foto

Díky moc, paní Mirko! Je to ze života...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,83
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy