Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je zlatíčkoV Nikdo není doma, takže zatím co já vařím, povídá si s plyšákama. A odpovídá si. Dost se bojím, až bude v té školce, témata jsou více než pikantní- Ty seš chlupatej jako Honza, ale ten má větší břicho! A teplý!- říká medvědovi. A i jinak;-D

2 0
možnosti
VF

Nastavila jste mně zrcadlo.

Moje dětství, mládí jak Vaše dcera, můj momentální "vyšší věk" jako Vy.

Jen si myslím, že jste ještě moc mladá na

1 0
možnosti
Foto

Extrovert zdraví introverta! :-) Holka, to dáš, Nany bude skvělá průvodkyně! Doufám, že se v pátek přemůžeš! ;-)

1 0
možnosti
Foto

V pátek se musím přemoci někde jinde. Ale doufám, že se srazíme jinak. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ivano, cítím s Tebou, taky mám radši klid. Ale zas na druhou stranu, takhle proříznutá pusa a ještě k tomu v pozitivním ladění, to je velká výhra:-)

3 0
možnosti
Foto

Zatím se mi to taky jeví spíš jako +, ale občas je to strašidelné:-)

2 0
možnosti
Foto

Mě neoblbneš. A Nandu máš za mě ;-D;-D;-D Ležím v posteli a oprašuju román o školství. A ono to půjde!

2 0
možnosti
Foto

To by mě zajímaly ty výrazy po té injekci ;-D R^

3 0
možnosti
Foto

Byly to obstřiky páteře od ....až po krk. Ty výrazy nebyly po, anóbrž při. Pak jsem nesla paní doktorce frézie, aby mě nevypsala ze stavu...;-(;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy