Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ivano, s kočkama je to podobné. Sice jsou menší, ale o to důrazněji si dokážou prosazovat nároky na území, které jim bezesporu náleží:-)

2 0
možnosti
JL

J46i98r25k78a 96L98u15c20a20n

18. 4. 2016 15:50

Myslím, že ve vašem případě neexistuje dostatečně malá postel... :-(

3 0
možnosti
Foto

Znám. Probuzení bez deky na 10cm krajíčku.;-O Ale ty aspoň máš jasno, že postel je TVOJE.;-) Já si tím už tak jistá nejsem...8-o A spolunocležník krásně zahřívá. Občas až moc.:-)

1 0
možnosti
Foto

A tak já jasno mám, ábr psice;-(;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,50
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy