Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

My byly dnes na 1,5 leté. Dítě začalo řvát jako blázen při otevření dveří ordinace a přestalo až po oblečení bundy za dveřma ;-D Celou dobu byla přisátá na mém těle a během měření a vážení ječela až se dávila. Ve své zdravotní průkazce má napsáno, že psychomotorický vývoj je odpovídající věku. To proto, že jsem to tvrdila já ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tohle mi dělával syn. Škrtil mě, řval a většinou mě poblinkal...;-(Je mu už 22, ale jako by to bylo včera...;-D

1 0
možnosti
RE
Foto

Díky, teď, po dvou Neurolech, se mi taky zdá...:-)

0 0
možnosti
DS

Naprosto s Tebou soucítím, IvoR^. Podobně jsem se cítila, když můj syn (18m), který mě i tatínka nazývá ta-ta a sebe a sourozence Já-ja, prohlásil úžasné "máma", a to hned několikrát. A když jsem to nadšeně sdělila tatínkovi a chtěla, aby mu to předvedl, laškovně se usmál, řekl několikrát své ta-ta a pak se usmál přímo raráškovsky, "ná-na". No, přesně tak jsem se cítila8-o:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ale to je přece správný přístup. Prostě se jí nechtělo, tak proč by se předváděla proti své vůli. Měla bys ji pochválit, jak skvěle sehrála miminko, to každý neumí:-)

3 0
možnosti
Foto

Jestli tohle předvede i u toho zápisu, tak si hodím ještě jeden rok v domácnosti...;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DSes chtěla předvést, viď?;-) Furt mě tu někdo rozesmává, ještě se z toho udusím a potkáme se tam...

0 0
možnosti
Foto

;-DTy bláho, víš, jak to umí, jak jsem chtěla nějaké to uznání? A prd;-(

2 0
možnosti
SH

Po blbým dni jsem se nečekaně rozesmála na celé kolo a broukám si tu Nestarej se, ženo má:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Budiž Vám přáno...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,55
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy